دوربين تكنولوژي
|
crm سالن زيباييبا توجه به وجود رقابت بسيار در بين اغلب كسب و كار ها، ارتباط با مشتري و حفظ مشتريان از اصول اوليه داشتن كسب و كاري موفق است. مديريت ارتباط با مشتري يا اختصار crm از فناوري هاي مدرني است كه شركت ها و سازمان ها و همچنين بسياري از كسب و كار هاي حرفه اي نظير سالن هاي زيبايي و ... از آن به منظور شناسايي، ترغيب و حفظ مشتريان، به علاوه ارائه خدمات بهتر بهره مي گيرند. نرم افزار crm براي آرايشگاه ها، سالن ها و كلينيك هاي زيبايي، اين امكان را فراهم خواهد كرد كه بسياري از مشكلات و چالش هاي موجود را به روش مدرن و با صرف زمان بسيار كمتر برطرف كرده و با مديريت اصولي، اطلاعات مشتريان را سازمان دهي و به كسب و كار خود رونق دهند.مديريت و ارتباط با مشتريان مخصوص سالن هاي زيباييبسياري از شركت ها، فروشگاه ها و مراكز تجاري كوچك و بزرگ با روش هاي مديريتي مدرن و راه اندازي باشگاه مشتريان، سعي در مديريت ارتباط با مشتريان خود و جلب رضايت هر چه بيشتر آن ها دارند. به همين منظور نرم افزار crm مخصوص آرايشگاه ها، سالن ها و كلينيك هاي زيبايي طراحي شده است. اين نرم افزار هوشمند علاوه بر گزارش دقيق عملكرد روزانه آرايشگاه و گزارش روند كاري همه كاركنان، قابليت اتصال به نرم افزار باشگاه مشتريان را نيز دارد. در واقع نرم افزار crm به عنوان طرحي نوآورانه، با توجه به نياز هاي اساسي سالن هاي زيبايي خصوصي شده و داراي بخش هاي متفاوتي از جمله بخش صندوق، مديريت ميز هاي سالن، مديريت آرايشگر ها و ديگر كاركنان و ... است. برخي از امكاناتي كه crm سالن هاي زيبايي در اختيار صاحبان اين كسب و كار قرار مي دهد، شامل موارد زير است.
اهداف اصلي از راه اندازي crm براي سالن هاي زيباييدر ايران طي چند سال اخير، بسياري از كسب و كار هاي مدرن به استفاده از crm روي آورده اند. به علاوه اهميت به كارگيري اين نرم افزار در جهت مديريت پشتيباني و ارتباط با مشتري، به خوبي ثابت شده است. بنابراين لازم است با مهم ترين تاثيرات crm مخصوص آرايشگاه ها و سالن هاي زيبايي آشنا شويم. به طور كلي اصلي ترين اهداف اين رويكرد مديريتي شامل جذب، شناسايي و حفظ مشتري، به علاوه ارتقاء كيفيت خدمات و همچنين بهبود كارايي كاركنان مي باشد.
نكات كليدي در انتخاب نرم افزار CRM مناسب براي سالن هاي زيباييراه اندازي باشگاه مشتريان براي سالن هاي زيبايي در واقع يك نماي كلي و همچنين اطلاعاتي كامل از مشتريان در دسترس شما قرار مي دهد. اما براي برگزيدن بهترين نرم افزار crm لازم است نكاتي را در نظر داشته باشيد. اولين نكته در انتخاب بهترين crm براي آرايشگاه ها و سالن هاي زيبايي توجه به ميزان بودجه در دسترس است. بديهي است كه سي آر ام مناسب براي سالن هاي زيبايي كوچك با سيستم سي آر ام مراكز و شركت هاي بزرگ از نظر عملكرد و هزينه متفاوت خواهد بود. https://narmafzaran.com/beauty-salon-crm/ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
1. ايجاد يك برنامه اپليكيشن براي ذخيره شماره موبايل مشتريان، جهت دسترسي سريع و آسان به آنها.
2. استفاده از سيستمي مبتني بر شمارهگذاري خودكار، كه به طور خودكار شماره موبايل مشتريان را در دستگاه ذخيره كند.
3. ارسال پيامك به مشتريان جهت تأييد شماره موبايل ايشان و اضافه كردن آن به ليست ذخيره شده در دستگاه.
4. ايجاد يك پنل مديريتي براي مشاهده و ويرايش ليست شمارههاي موبايل مشتريان.
5. ايجاد قابليت ذخيره سازي تاريخ تماس آخرين بار با هر مشتري، جهت مديريت بهتر رابطه با مشتريان.
6. ايجاد قابليت ارسال پيامك تبليغاتي به مشتريان با استفاده از دستگاه ذخيره شماره موبايل، جهت ترويج كسب و كار.
در دنياي امروزي كه تكنولوژي به سرعت پيشرفت ميكند، داشتن دستگاهي براي ذخيره شماره موبايل مشتريان براي تبليغات و بازاريابي بسيار مهم است. اين دستگاه به صورت يك سيستم اطلاعاتي عمل ميكند و اطلاعات مفيدي را در اختيار شركتها و كسبوكارها قرار ميدهد.
دستگاه ذخيره شماره موبايل مشتريان، معمولاً به صورت يك نرمافزار قابل استفاده بر روي كامپيوتر يا تلفن همراه عرضه ميشود. اين دستگاه به شما اجازه ميدهد تا اطلاعاتي مانند نام، شماره تلفن، آدرس و ايميل مشتريان خود را ذخيره كنيد. اين اطلاعات بعداً ميتوانند براي تبليغات و بازاريابي محصولات و خدمات شما مورد استفاده قرار گيرند.
با استفاده از دستگاه ذخيره شماره موبايل مشتريان، شما ميتوانيد به راحتي فهرستي از مشتريان خود را ايجاد كنيد و آن را به روز رساني كنيد. همچنين، از آن براي ارسال پيامكهاي تبليغاتي و بازاريابي استفاده كنيد. با ارسال پيامك به مشتريان خود، ميتوانيد به آنها اطلاعات جديدي درباره محصولات و خدمات خود ارائه دهيد و آنها را به خريد محصولات شما ترغيب كنيد.
علاوه بر اين، دستگاه ذخيره شماره موبايل مشتريان به شما اجازه ميدهد تا اطلاعات خود را به راحتي سازماندهي كنيد. با دسترسي به اين اطلاعات، شما ميتوانيد به سادگي از الگوهاي خريد مشتريان خود آگاه شويد و با استفاده از اين اطلاعات، برنامههاي بازاريابي خود را به بهترين شكل ممكن طراحي كنيد.
در نهايت، استفاده از دستگاه ذخيره شماره موبايل مشتريان به شما اجازه ميدهد تا بازخورد مشتريان خود را بررسي كنيد. با ارسال پيامكهاي تبليغاتي و بازاريابي به مشتريان، شما ميتوانيد نظرات آنها را درباره محصولات و خدمات خود بدست آوريد. با استفاده از اين اطلاعات، ميتوانيد به بهبود كيفيت محصولات و خدمات خود بپردازيد و نيازهاي مشتريان خود را برآورده كنيد.
در كل، دستگاه ذخيره شماره موبايل مشتريان يك ابزار با ارزش براي شركتها و كسبوكارهاست كه به آنها كمك ميكند تا بازاريابي و تبليغات خود را بهبود بخشند و روابط خود را با مشتريان بهبود دهند.
https://narmafzaran.com/customer-mobile-number-storage-device/
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
هزينه راه اندازي باشگاه مشتريانمعمولا هزينه راه اندازي باشگاه مشتريان با توجه به امكاناتي كه براي شما در دسترس است تايين ميشود . اما اين موضوع را بايد در نظر گرفت كه پرداخت هزينه اضافي براي امكاناتي كه استفاده نميكنيد به ضرر شما تمام خواهد شد در تهيه اين نرم افزار دقت كنيد كه براي مثال در پلان هاي ابتدايي شركت تمامي امكانات اوليه وجود داشته باشند و هزينه جداگانه بابت نياز هاي اوليه پرداخت نكنيد. ما در باشگاه مشتريان نرم افزاران سعي كرديم تمامي امكانات مورد نياز شما چه در پلان اول چه در پلان هايي با هزينه هاي بالاتر يكسان باشد و تنها تفاوت در مدت زمان و تخفيف ها براي پلان هاي بالاتر خواهد بود. در اينجا براي شما جدولي كوتاه از قيمت ها تهيه شده اما براي مشاهده جزييات حتما به صفحه اصلي سايت مراجعه كنيد. براي مشاهده فيلم هاي آموزشي به صفحه اول مراجعه كنيد و همچنين شما ميتوانيد از قسمت مقالات مفيد در همين سايت از انواع اطلاعات در مورد باشگاه مشتريان استفاده كنيد . https://narmafzaran.com/غير مجاز مي باشدt-of-customer-club/ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
در اين مطلب كوتاه قصد داريم راهنمايي جامع و كاربردي در رابطه با راه اندازي نرم افزار باشگاه مشتريان براي شما ارائه كنيم تا به وسيله آن شما به ساده ترين شكل ممكن با نحوه عملكرد اين سيستم و مقايسه امكانات آشنا شويد.
اولين نكته اي كه شما به عنوان يك صاحب كسب و كار بايد در نظر بگيريد حاشيه سود شماست با جواب به اين سوال شما به راحتي ميتوانيد تصميم بگيريد آيا نرم افزار باشگاه مشتريان و يا راه اندازي سيستم باشگاه مشتريان براي كسب و كار شما سود مند خواهد بود يا خير
اگر حوصله مطالعه اين مطلب رو نداريد به صداي زير گوش بديد :)))
به اين مثال توجه كنيد :
فرض ميكنيم شما صاحب يك كافه هستيد كه حاشيه سود شما از يك فنجان قهوه با نرخ 12 هزار تومان 7 هزار تومان است يعني اگر شما فقط به يك مشتري يك ليوان قهوه به فروش برسانيد 7 هزار تومان سود خالص به دست مي آوريد اما معمولا براي يك مراجعه معمولي به يك كافه در سطح معمولي رقمي كه هر مشتري براي خدمات ميپردازد براي يك ليوان قوه با كيك چيزي حدود 15 تا 25 هزار تومان در شرايط عادي هست . كه در بد بينانه ترين حالت 40 درصد اين مبلغ سود خالص براي صاحب كسب و كار است .
در اين شرايط كه حاشيه سود شما و كسب كار شما براي هر نفر خوب و قابل قبول هست در اين شرايط شما بايد براي بازگرداني مشتري به محل كسب و كار خود اقدامي را انجام دهيد .
در نرم افزار باشگاه مشتريان شما معمولا صرف نظر از هزينه اوليه براي راه اندازي براي يك كارت تخفيف و يا كارت وفاداري معمولا بايد چيزي حدود 1.5 تا 2 هزار تومان را براي هر مشتري از سود خود كم كنيد و اين يعني اگر يك كافه براي تمامي مشتريان خود هم كه حداقل ميزان خريد (يك قهوه) را دارند هم كارت صادر كند باز مبلغ سود شما قابل قبول خواهد بود .
نكته مهم : با اولين خريد پس از صدور كارت براي كسب و كار شما چيزي حدود 5 برابر به سود يك خريد شما اضافه خواهد شد .
اما اين نكته را در نظر بگيريد سيستم باشگاه مشتريان و نرم افزار باشگاه مشتريان براي يك سوپر ماركت محلي و صدور كارت براي هر مشتري اصلا به صرفه نميباشد . حاشيه سود براي هر خريد ممكن است كمتر از 2 هزار تومان باشد پس اگر شما يك سوپر ماركت محلي را داريد براي استفاده از نرم افزار باشگاه مشتريان بايد مثلا براي مشترياني كه خريدي بالاي 100 هزار تومان انجام ميدهند كارت صادر كنيد .
https://narmafzaran.com/چه-كساني-نياز-به-نرم-افزار-باشگاه-مشتري/
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
تاريخچه باشگاه مشترياننرم افزار باشگاه مشتريان يا نرم افزار وفاداري مشتريان ; همان طور كه از اسم اين نرم افزار مشخص ميشود اين نرم افزار براي ارتباط بيشتر كسب و كار شما با مشتريان طراحي شده است اما براي آنكه بررسي ما در اين مقاله از اعتبار بيشتري برخوردار شود بايد به اين سوال پاسخ دهيم :ما در چه كشوري زندگي ميكنيم ؟ ايران يا آمريكا ؟همان طور كه ميبينيد اصل و اساس استفاده از يك نرم افزار بايد بر اساس موقعيت جغرافيايي باشد به قول معروف بايد بومي سازي شده باشد لازم است اطلاعاتي از پيدايش و علت پيدايش اينگونه نرم افزار در كشوري مثل آمريكا به شما بدهم و بايد به عنوان يك ايراني اين را صادقانه قبول كنيم كه سالها در زمينه ماركتينگ و افزايش فروش به روش نوين از كشور توسعه يافته و تراز اولي مثل آمريكا و يا كشور هاي عضو اتحاديه اروپا عقب هستيم . در زماني كه انقلاب صنعتي در حال شكل گيري بود ناخود آگاه شاهد پديد آمدن غول هاي صنعتي و تكنولوژي داخل ايالات متحده و شاهد از بين رفتن تك تك كسب و كار هاي محلي بوديم غول هايي كه سرمايه داران بزرگ و كاربلد پشتشان بود و مجال نفس كشيدن به كسب و كار هاي محلي را نميدادند از نمونه اين غول ها در صنعت غذا پيدايش هايپر ماركت ها بود كه باعث از بين رفتن فروشگاه هاي كوچك و محلي شد. هايپر ماركت آمريكا نتيجه اين پوست اندازي طي ساليان دراز در آمريكا را امروز مشاهده ميكنيم ديگر تقريبا هيچ كسب و كار محلي در ايالت متحده وجود ندارد و تقريبا تمامي آنها به صورت زنجيره اي درآمده اند و رقابت با اين غول ها با سرمايه اندك تقريبا ديگر غير ممكن است . حالا ديگر مردم آمريكا عادت كرده بودن از هايپر ماركت ها خريد كنند و خدمات كسب كنند و فقط رقابت بر سر يك موضوع بود از كدام هايپر ماركت خريد كنم ؟ خدمات كدام يك از آنها بهتر است؟ در اينجا بود كه عطش سيري ناپذير اين غول ها براي كسب ثروت باعث شد راه حل هايي براي كشاندن مشتري ها به سمت خود ارائه كنند يكي از اين راه حل ها باعث ايجاد نرم افزار باشگاه مشتريان شد تا به وسيله اين نرم افزار علاوه بر دادن آفر ها و تخفيف ها به مشتري نه تنها آنها را مجاب به خريد دوباره كنند بلكه اطلاعات دقيقي از مشتريان و راه اطلاع رساني كم هزينه داشته باشند . حالا سوال براي ما ايراني ها اينجاست : آيا خريد نرم افزار وفاداري مشتريان كمك ميكند؟ همانطور كه توضيح داده شد شايد موج تغييرات سالها پيش در آمريكا شكل گرفت اما بايد قبول كنيم اين موج با كمي تاخير به كشور ما و ديگر كشور ها ميرسد ما امروز در ايران شاهد هايپر ماركت ها كسب و كار هاي زنجيره اي و رستوران هاي شعبه دار و حتي فلافلي و شيريني فروشي زنجيره اي هستيم اما همچنان كسب و كار هاي محلي و كافه ها و مغازه هاي تك شعبه هم وجود دارند اما نه به قوت قبل… هايپر ماركت در اين زمان يكي از كم هزينه ترين و بهترين راه هاي بازگشت دوباره سرمايه و شانه خالي نكردن و از گردونه رقابت خارج نشدن تهيه يك نرم افزار وفاداري مشتريان و نگهداري مشتريان و ترغيب مشتريان به خريد بيشتر است . در مقاله بعد حتما از تاثيرات رواني اين مدل تبليغات براي شما خواهيم گفت اما كمي بايد بيشتر با اين مدل از راه كسب سود بيشتر آشنا شويد اگر تا اينجاي مقاله اصلا سر رشته اي از نحوه عملكرد اين نرم افزار نداريد فقط انيميشن زير را مشاهده كنيد . مزاياي استفاده از نرم افزار باشگاه مشتريان در اينجا به صورت مختصر و مفيد كمي از مزايا ميگوييم
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
در دنياي امروزي پر از فناوري و نرمافزارهاي مختلف، مفهوم موكاپ (Mockup) يكي از عناصر مهم و ضروري در طراحي و توسعه وب و نرمافزارها به حساب ميآيد. موكاپ به طرحهاي بصري اوليه اشاره دارد كه قبل از توسعه نهايي يك وبسايت يا نرمافزار، براي نمايش به مشتريان يا ديگران ساخته ميشود. در اين مقاله، به بررسي مفهوم و كاربردهاي موكاپ در فرآيند طراحي و توسعه خواهيم پرداخت. فهرست مطالب
1. موكاپ چيست؟موكاپ به طرحهاي بصري اوليه گفته ميشود كه براي نمايش و ارائه به مشتريان يا افراد ديگر در فرآيند طراحي و توسعه يك وبسايت يا نرمافزار ايجاد ميشود. معمولاً موكاپها با استفاده از ابزارهاي طراحي مختلف ساخته ميشوند و به صورت يك تصوير يا يك مدل تعاملي ارائه ميشوند. 2. اهميت استفاده از موكاپاستفاده از موكاپ در فرآيند طراحي و توسعه بسيار اهميت دارد. اين طرحهاي بصري به طراحان و توسعهدهندگان كمك ميكنند تا ايدهها و قابليتهاي مختلف را به شكل بصري نمايش دهند و درك بهتري از نهايت محصول را براي مشتريان و ساير افراد فراهم كنند. از طريق موكاپ، مشتريان قادر خواهند بود تا قبل از شروع فرآيند توسعه، ظاهر و عملكرد نهايي محصول را مشاهده كنند و نظرات خود را ارائه كنند. همچنين، موكاپها به تيمهاي طراحي و توسعه امكان ميدهند تا در مراحل ابتدايي پروژه، خطاها و نقاط ضعف را شناسايي و برطرف كنند. 3. انواع موكاپموكاپها به صورت تعاملي و غيرتعاملي ميتوانند ساخته شوند. موكاپهاي تعاملي، به كمك ابزارهايي مانند پروتوتايپسازي، اجازه ميدهند تا كاربران با صفحات وبسايت يا نرمافزار تعامل كنند و نمايش دهنده عملكرد واقعي محصول باشند. اما موكاپهاي غيرتعاملي، به صورت تصاوير استاتيك يا مدلهاي سه بعدي ارائه ميشوند و كاربران قادر به تعامل با آنها نيستند. 4. ابزارهاي استفاده شده در موكاپموكاپها از ابزارهاي مختلفي براي ساخت و ايجاد طرحهاي بصري استفاده ميكنند. در زير به برخي از معروفترين ابزارهاي استفاده شده در موكاپ اشاره خواهيم كرد:
5. مراحل ساخت موكاپبراي ساخت موكاپها، معمولاً مراحل زير را دنبال ميكنيم:
6. روشهاي نمايش موكاپبراي نمايش موكاپها، ميتوان از روشهاي مختلفي استفاده كرد. به بعضي از روشهاي رايج ميتوان به موارد زير اشاره كرد: تصاوير استاتيك: ود. اين تصاوير معمولاً در قالب فايلهاي JPEG يا PNG قابل ارائه هستند و ميتوانند در اسلايدها، گزارشات و مستندات مورد استفاده قرار گيرند.
7. نكات مهم در ساخت موكاپدر ساخت موكاپها، برخي نكات مهم و قابل توجه وجود دارد كه بايد مدنظر قرار بگيرند:
موكاپهاي استاتيك به صورت تصاويري از طرحهاي موكاپ ارائه ميشود يم كه كاربران بتوانند به راحتي با موكاپ تعامل كنند و فرآيندها و عملكردهاي محصول را درك كنند. صفحات بايد ساده و قابل فهم باشند و از طرحها و الگوهاي استاندارد استفاده كنند.
نتيجهگيريدر اين مقاله، به بررسي مفهوم موكاپ و اهميت آن در فرايند طراحي و توسعه محصولات پرداختيم. موكاپها به عنوان ابزاري قدرتمند در نمايش طرحهاي بصري، تجسم ايدهها و تعامل با كاربران بكار ميروند. همچنين، روشهاي مختلف نمايش موكاپها و نكات مهم در ساخت آنها را بررسي كرديم. با استفاده از ابزارهاي مناسب و رعايت تكنيكها و راهكارهاي معرفي شده در اين مقاله ميتوانيد به طور موثري موكاپهايي را طراحي و توسعه دهيد كه باعث بهبود فرايندهاي طراحي و توسعه محصول شده و ارتباط بهتري با مشتريان و كاربران خود برقرار كنيد. با توجه به اينكه موكاپها نقش مهمي در فرآيند طراحي و توسعه محصولات دارند، به شما توصيه ميشود از اين ابزارها بهرهبرداري كنيد و در هر مرحله از فرآيند، از بازخوردها و نقدهاي كاربران و مشتريان خود استفاده كنيد تا موكاپها را بهبود دهيد و به نتيجهاي بهتر برسيد. در نهايت، ميتوانيد با استفاده از اين راهكارها و تكنيكهاي معرفي شده، موكاپهاي با كيفيت و قابليت تعامل بالا ايجاد كنيد كه به شما در فرايند طراحي و توسعه محصولات كمك كرده و تجربه كاربري بهتري را براي مشتريانتان فراهم كنيد. همچنين از مي توانيد موكاپ هاي آماده را از اين لينك در سايت سيجي كوك دانلود كنيد.
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
باشگاه مشتريان كافه منبع باشگاه مشتريان كافه narmafzaran.com ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
قرارداد كار مشاور املاك يكي از انواع قراردادهاي كار است كه محتواي اصلي آن توانايي كار در امور مشاوره اي مربوط به خريد و فروش ملك، مسكن، زمين، مغازه و ... مي باشد. در گذشته، عموم مردم فكر مي كردند كه يك مشاور املاك يك واسطه غير مفيد است و مي تواند حضور مشاور املاك را در معامله از بين ببرد. اما با گذشت زمان، اهميت مشاوره املاك و مستغلات آشكارتر شد. اهميت اين گروه به حدي رسيده است كه قراردادهاي مشاور املاك و دلالي توصيه مي شود.
مشاوران املاك مي توانند با راهنمايي به موقع مالكان و خريداران را در مسير درست هدايت كنند. مشاوران املاك علاوه بر خريد و فروش، نيروي قدرتمندي در تنظيم قراردادهاي اجاره سالانه بين مالكان و مستاجران هستند. در گذشته هر شركت مشاور املاك به طور جداگانه فعاليت مي كرد. اما امروزه شركت هاي املاك و مستغلات به طور گسترده تري فعاليت مي كنند و حوزه هاي وسيع تري را پوشش مي دهند. همانطور كه شركت هاي املاك و مستغلات رشد كرده اند، اهميت استخدام نيروي مشاور املاك نيز افزايش يافته است. شركت هاي املاك و مستغلات به دنبال مشاوران فعال و خلاق با تعامل اجتماعي قوي، اخلاق خوب، مهارت هاي ارتباطي خوب و دانش پيشينه مفيد هستند. رابطه استخدامي بنگاه املاك و مشاور املاك در نمونه فرم قرارداد كار براي مشاور املاك برقرار مي شود.
نمونه قرارداد كار مشاور املاك چيست؟
نمونه اي از قرارداد كار براي مشاور املاك، قراردادي است كه بين يك شركت املاك به عنوان كارفرما و يك مشاور املاك وجود دارد. متن قرارداد كار مشاور املاك تابع قانون كار و تابع قانون كار مي باشد. طبق اين قرارداد يك نفر در يك بنگاه املاك استخدام مي شود و تمامي فعاليت هاي او زير نظر اين شركت خواهد بود. به همين ترتيب اين شركت وظيفه نظارت و تحقيق را نيز بر عهده دارد. زيرا اگر مشاوران اشتباه كنند، شركت به عنوان كارفرما و مدير بايد پاسخگو باشد. البته شركت ها مي توانند در متن قرارداد از اين مسئوليت چشم پوشي كنند.
نمونه قرارداد استخدام مشاور املاك از نظر حقوقي
همانطور كه قبلا گفتم نمونه قرارداد كار مشاوران املاك تابع قانون كار بوده و نوعي قرارداد كار موقت مي باشد. در ماده 7 قانون كار، قرارداد كار به شرح زير است:
قرارداد كار قراردادي كتبي يا شفاهي است كه به موجب آن كارمند در ازاي دريافت دستمزد به صورت موقت يا غيرموقت براي كارفرما كار انجام مي دهد.
بر اساس اين تعريف، قرارداد بين كارفرما و كارمند تنظيم مي شود. كارفرما بنگاه املاك است و به مشاور املاك كارمند گفته مي شود. قانون كار در مواد 2 و 3 كارمندان و كارفرمايان را تعريف مي كند:
ماده 2 قانون كار: كارمند از نظر اين قانون شخصي است كه در ازاي دريافت مزد، سهم سود و ساير مزاياي درخواستي كارفرما در هر سمتي كار مي كند.
ماده 3 قانون كار: كارفرما شخص حقيقي يا حقوقي است. كارفرما براي انجام وظيفه اي معين كارمندان و پرسنل را طبق قرارداد كاري استخدام مي كند و بر اساس تلاش و كار به آنها حقوق مي دهد.
نحوه نگارش و پيش نويس نمونه قرارداد استخدامي مشاور املاك
براي نوشتن قرارداد كار عملي در آژانس املاك، بايد نحوه نوشتن و نوشتن قرارداد را بدانيد. در ادامه اين مقاله نحوه نگارش متن قرارداد كار مشاور املاك را توضيح مي دهيم و براي درك بهتر شما نمونه قرارداد كار مشاور املاك را شرح مي دهيم.
نمونه قرارداد نوع كار مشاور املاك
نمونه قرارداد كار مشاور املاك در انواع مختلفي از قبيل: قرارداد بي پايان، قرارداد كار موقت و قرارداد كار با مدت معين سازماندهي مي شود. همچنين شركت املاك ممكن است از قرارداد آزمايشي يا قرارداد آموزشي قبل از قرارداد نهايي استفاده كند.
خبرنگاران قراردادي
قرارداد با معرفي طرفين شروع مي شود. طرف اول يك آژانس املاك است. ما يك شركت املاك را به عنوان يك شخص حقوقي در نظر مي گيريم. البته، قرارداد ممكن است شامل امتياز امتياز يا نام صاحب كسب و كار باشد. در اين شرايط اولين طرف يا بنده شخص حقيقي (مرد) است. پس از معرفي كارفرما كه طرف اول قرارداد است، بايد مشاور املاك يا طرف قرارداد را معرفي كنيم. مشاور املاك فردي حقيقي است كه مي خواهد به عنوان مشاور در يك شركت املاك استخدام شود و در آنجا مشغول به كار شود.
اشاره به صداقت يا صداقت اشخاص در قرارداد در نحوه ارائه آن مؤثر است. با توجه به تعاريفي كه قبلا ارائه كرديم، در صورتي كه طرف قرارداد يك شخص حقيقي باشد، از اطلاعاتي مانند نام، نام خانوادگي، نام خانوادگي، شماره شناسنامه، آدرس دقيق محل سكونت، كد پستي و شماره تماس در اختيار ما قرار مي دهيم. همچنين در صورتي كه شخص مندرج در قرارداد شخص حقوقي باشد براي شناسايي اطلاعاتي مانند نام شركت، شماره ثبت، كد اقتصادي، آدرس دقيق سايت شركت، شماره تلفن، نام و نام خانوادگي را ذكر مي كنيم. نماينده و جايگاه نماينده.
نكته حائز اهميت در معرفي طرفين قرارداد كار مشاور املاك اين است كه قرارداد فعلي يك قرارداد كار است، براي معرفي مشاور يا مشاور املاك اطلاعات ديگري مانند وضعيت تأهل، وضعيت خدمت، شماره مورد نياز است. فرزندان، سطح تحصيلات و ديپلم اخير، بدون سابقه بد، كارت سلامت و بدون اعتياد.https://plandl.ir/product/sample-contract-form-for-hiring-a-real-estate-consultant/
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱ ]
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |