دوربين
تكنولوژي

نقاشي آب پاش/نقاشي قمقمه/نقاشي ساده و زيبا

 

با گسترش زندگي مدرن و افزايش استفاده از كنسول هاي بازي و بازي هاي كامپيوتري و همچنين تلفن هاي همراه، نقاشي كشيدن همچنان از سرگرمي هايي است كه توانسته است محبوبيت خود را در اين رقابت تنگاتنگ، حفظ كند. دنياي كودكي و نقاشي كشيدن داراي پيوند خاصي هستند. همه ي كودكان نقاشي هاي خاص و جالبي دارند كه در گوشه اي از اتاق به ديوار زده اند يا والدين در مكاني امن آن را بعنوان يادگاري، نگه داري مي كنند. فعاليت و سرگرمي نقاشي ساده و زيبا و در عين حال ماندگاري و خاطره انگيزي آن باعث شده است به مرور زمان در بين تمامي اقشار محبوب بماند. استعداد نقاشي كشيدن چيزي است كه بصورت ذاتي و غريزي درون كودكان وجود دارد، فقط بايد از روش هاي صحيح براي شكوفايي اين استعداد استفاده كرد. شما، بعنوان پدر و مادر كودك مي توانيد با تشويق كودك به كشيدن طرح هاي متنوع و جالب به بهبود مهارت هاي فردي كودك خود، كمك كنيد تا به نهايت پتانسيل توانايي هاي خود برسد.

از جمله طرح هاي خاصي كه مي توانيد به كودك خود آموزش دهيد، نقاشي قمقمه است. قمقمه از جمله وسايلي است كه كودكان در دوره مدرسه و مهد كودك بسيار از آن استفاده مي كنند و به خوبي با آن آشنا هستند. حتي اگه خود يكي از آن را نداشته باشند، مطمئنا دست يكي از دوستان خود ديده اند. بنابراين با ظاهر و تنوع اشكال آن به خوبي آشنايي دارند. نقاشي قمقمه و همچنين نقاشي آب پاش ازجمله طرح هاي خاصي هستند كه ديد و نظر خاص كودك به مسائل و عناصر محيط اطراف او را نشان مي دهند. شما مي توانيد روش هاي صحيح مصرف آب را نيز از طريق آموزش اين دو طرح، به كودك خود آموزش دهيد تا در آينده در ذهن كودك نهادينه شوند.

لذت نقاشي كشيدن از جمله لذت هايي است كه هرگز قديمي نمي شود. خلق دنيايي رنگارنگ و ساخته ي ذهن كودك، هرچقد هم غيرمعمول باشد، بر روي كاغذ همه چي امكان پذير است. از كشيدن طرح هاي متنوع و خاص توسط كودك خود استقبال كنيد و به او اعتماد به نفس لازم براي ادامه نقاشي كشيدن را دهيد. نقاشي كشيدن نه تنها سرگرمي سالمي است، بلكه يك روش تربيتي و آموزشي است، پس از آن نهايت استفاده را ببريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۳۶:۳۲ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی