دوربين
تكنولوژي

ني ني سايت / قصه صوتي كودكانه / سايت تبيان

كودكان و نوجوانان از حساس ترين و شكننده ترين موجوداتي هستند كه در طول زندگي با آنها مواجه مي شويم. رسيدگي به نيازها و نظارت بر روند رشد آنها يكي از چالش بر انگيزترين و درعين حال شيرين ترين دوراني است كه والدين آنها خواهند داشت. اما براي داشتن عملكردي موفقيت آميز در اين زمينه ، والدين به كمك هاي حرفه اي از جانب بسيار افراد متخصص در زمينه كودك و نوجوان نياز دارند. همانند روانشناس كودك ، مربي مهد و از همه مهم تري دكتر كودكان كه از بدو تولد و تا زماني كه كودك به سن بلوغ برسد مسئوليت بررسي و نظارت بر روند رشد كودك را بر عهده دارد. در اين ميان خوده والدين نيز بايد سعي كنند تا همراه با كودك خود ، رشد كنند. بدين صورت كه همزمان با رشد كودك ، والدين نيز به مطالعه و جمع آوري اطلاعات در رابطه با مشكلات احتمالي و اختلالاتي كه ممكن است كودكشان در آن مرحله از رشد با آن مواجه شود ، بپردازند. مطالب پزشكي معتبري كه در سايت ني ني سايت وجود دارد يكي از راه هايي است كه پدران و مادران مي توانند براي كسب اطلاعات از آن استفاده كنند. در سايت ني ني سايت روش ها و راهنمايي هايي كه هر پدر و مادري ممكن است در برهه اي از زمان به آن نياز پيدا كنند ، قرار داده شده است. حتي از مهارت ها و سرعت رسيدن به نقاط عطف دوره رشد نيز در سايت ني ني سايت مطالب مختلفي پيدا مي شود.

سايت ني ني سايت بر انجام فعاليت هاي سالم و مفيد براي ارتقاي مهارت هاي كودكان ، تاكيد فراواني دارد. به عنوان مثال يكي از مهارت هايي كه كودكان در تمامي مراحل زندگي خود چه درسي و چه كاري به آن نياز دارند ، مهارت هاي ذهني و حافظه اي مي باشد. سايت ني ني سايت به والدين توصيه مي كند كه از قصه هاي صوتي براي توسعه اين مهارت استفاده كنند. قصه صوتي كودكانه وولك كه با هدف جلب توجه و ارتقاي قواي ذهني كودك ساخته شده است ، از عوامل حرفه اي و به شيوه هاي جذابي بازگو شده است كه مي تواند براي ساعات متوالي كودك را مجذوب خود كند. سايت تبيان با تهيه انواع قصه هاي صوتي كودكانه كار انتخاب قصه را براي والدين بسيار راحت كرده است. آرشيو سايت رپرتاژ 3 مملو از قصه صوتي كودكانه در سبك هاي مختلف و متناسب براي تمامي رده هاي سني كودك و نوجوان مي باشد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۵۳:۲۹ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی