دوربين
تكنولوژي

باشگاه مشتريان كافه

نرم افزار باشگاه مشتريان را مي توان در هر كسب و كاري كه با مشتريان در تعامل است پياده سازي كرد. و يكي از مشاغلي كه ارتباط زيادي با مشتريان و حتي دوستان خود با آنها دارد كافه ها و كافي شاپ ها است. و ايجاد باشگاه مشتريان در كافي شاپ مي تواند تاثير زيادي در افزايش رضايت مشتريان و خريد روزانه و در نهايت وفاداري آنها به برند كافي شاپ شما داشته باشد.

چرا افتتاح باشگاه مشتريان در يك كافه بسيار ساده و سودآور است

دوستان شما از كافه شما بازديد مي كنند و مي توانند هر روز براي قهوه به كافه شما سر بزنند. براي اثبات دوستي خود، در برخي از خريدها به آنها تخفيف بدهيد يا يك فنجان قهوه به آنها هديه دهيد. من دوستان زيادي در رستوران دارم و گاهي باعث مي شود هر هفته يا گاهي چند بار در هفته به آنها مراجعه كنم و از همراهي دوستانم و هزينه اي كه مي پردازم رضايت زيادي كسب مي كنم. شما براي من ارزشمند هستيد و من هميشه به دوستان كافه ام وفادار خواهم بود.

حال تصور كنيد كه با تمام مشتريان كافي شاپ خود به عنوان بهترين دوستان خود رفتار مي كنيد و انجام اين كار شما را مجبور مي كند به اين فكر كنيد كه به هر مشتري تخفيف بدهيد يا چه چيزي را اكنون ارائه دهيد. مشتري من بايد پرداخت كند و چنين چيزي وجود ندارد. و تمام كارها به صورت خودكار انجام مي شود. و به اين ترتيب علاوه بر دوستان وفادار، به لطف اعتبار موجود در حساب كافه خود، تصميم به صرفه جويي در ناهار يا صبحانه يا يك فنجان قهوه، به تعداد زيادي مشتري وفادار خواهيد رسيد. جايي كه به ياد مي آوريد شما و قهوه مورد علاقه تان هستيد.

تولدها و روزهاي خاص

بسياري از مردم تهران و ايران تولد خود را در رستوران ها جشن مي گيرند. در اينترنت براي جشن تولد جستجو كرده بودم و يك كافه خريدم و تولدم را آنجا جشن گرفتم. (الان به يكي از دوستانم در يك كافه رفتم و با هم جشن گرفتيم J).

تصور كنيد در روز تولد مشتريان يك پيام خودكار ارسال كنيد و از آنها براي جشن تولد در يك كافه دعوت كنيد) به نظر من اين رويداد براي او بسيار جالب خواهد بود. و پيشنهاد شما به مشتري مي تواند انگيزه اي براي انتخاب شما براي جشن تولدش باشد.

چي بهتر از اين؟

روز خاص

هر كافه ممكن است در روزهاي خاصي از هفته تعطيل باشد يا بخواهد محصول خاصي مانند صبحانه را تبليغ كند. خوب، اين كار با ويژه روز انجام مي شود يا صبحانه براي همه مشتريان ارسال مي شود كه مي توانيد در روز دوشنبه 30% تخفيف بگيريد و اين پيام براي چند مشتري واجد شرايط ارسال مي شود. و اين زمان آرام پس از مدتي براي برخي از مشتريان شما تبديل به عادت شده و اين سرويس را تكرار كنيد.

اطلاعات ارزشمند است

در دايره مشتريان پس از مدتي اطلاعات زيادي در مورد مشتريان خود خواهيد داشت كه مي تواند براي شما ارزش خاصي داشته باشد. با اين اطلاعات مي توانيد هر كاري انجام دهيد و با افرادي كه مشتري شما هستند تعامل داشته باشيد و حفظ مشتري را در كسب و كار خود افزايش دهيد.

به عنوان مثال، مشترياني را كه 6 ماه است به شما مراجعه نكرده اند، دعوت كنيد تا با يك پيشنهاد جديد از شما بازديد كنند و ممكن است برخي از آنها دوباره مشتري شما شوند. يا زماني كه قصد داريد يك رويداد را ميزباني كنيد، يك پيام به ليست مشتركين خود ارسال كنيد و آنها را به رويداد خود دعوت كنيد. يا اين پيام را براي يك گروه خاص ارسال كنيد. بياييد رويدادي را براي روز زن يا مرد يا روزهاي مختلف جشن يا سالگرد كافه تريا شما فرض كنيم. و با اين كار انرژي مثبت در كافي شاپ ايجاد كنيد و نشاط كافي شاپ را به مشتريان خود نشان دهيد.

در اينجا مواردي وجود دارد كه مي توانيد در باشگاه مشتريان انجام دهيد، دامنه فعاليت هاي باشگاه مشتريان مي تواند بسيار گسترده و گسترده باشد و تنوع خدمات بسيار متنوع 

منبع باشگاه مشتريان كافه narmafzaran.com

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ تير ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۱۵:۴۱ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی