دوربين
تكنولوژي

crm سالن زيبايي

با توجه به وجود رقابت بسيار در بين اغلب كسب و كار ها، ارتباط با مشتري و حفظ مشتريان از اصول اوليه داشتن كسب و كاري موفق است. مديريت ارتباط با مشتري يا اختصار crm از فناوري ‌هاي مدرني است كه شركت‌ ها و سازمان‌ ها و همچنين بسياري از كسب و كار هاي حرفه اي نظير سالن هاي زيبايي و ... از آن به منظور شناسايي، ترغيب و حفظ مشتريان، به علاوه ارائه خدمات بهتر بهره مي گيرند. نرم افزار crm براي آرايشگاه ها، سالن ها و كلينيك هاي زيبايي، اين امكان را فراهم خواهد كرد كه بسياري از مشكلات و چالش هاي موجود را به روش مدرن و با صرف زمان بسيار كمتر برطرف كرده و با مديريت اصولي، اطلاعات مشتريان را سازمان ‏دهي و به كسب و كار خود رونق دهند. crm سالن زيبايي

مديريت و ارتباط با مشتريان مخصوص سالن هاي زيبايي

بسياري از شركت ها، فروشگاه ها و مراكز تجاري كوچك و بزرگ با روش هاي مديريتي مدرن و راه اندازي باشگاه مشتريان، سعي در مديريت ارتباط با مشتريان خود و جلب رضايت هر چه بيشتر آن ها دارند. به همين منظور نرم افزار crm مخصوص آرايشگاه ها، سالن ها و كلينيك هاي زيبايي طراحي شده است. اين نرم افزار هوشمند علاوه بر گزارش دقيق عملكرد روزانه آرايشگاه و گزارش روند كاري همه كاركنان، قابليت اتصال به نرم افزار باشگاه مشتريان را نيز دارد. در واقع نرم افزار crm به عنوان طرحي نوآورانه، با توجه به نياز هاي اساسي سالن هاي زيبايي خصوصي شده و داراي بخش هاي متفاوتي از جمله بخش صندوق، مديريت ميز هاي سالن، مديريت آرايشگر ها و ديگر كاركنان و ... است. برخي از امكاناتي كه crm سالن هاي زيبايي در اختيار صاحبان اين كسب و كار قرار مي دهد، شامل موارد زير است.
  • ثبت و طبقه بندي تمامي خدمات سالن
  • ثبت اطلاعات تماس هر مشتري
  • امكان ارسال پيامك هاي هدفمند به منظور جذب مشتري
  • ثبت سوابق و تاريخ مراجعه هر مشتري
  • پذيرش مشتريان به صورت آنلاين توسط اپراتور
  • صدور فاكتور و چاپ فيش جداگانه براي هر يك از خدمات سالن
  • ثبت اطلاعات آرايشگران
  • گزارش عملكرد روزانه آرايشگران
  • مديريت عملكرد ميز هاي آرايش و ارائه گزارش جداگانه از فعاليت روزانه هر يك از ميز ها
  • امكان ارائه كارت وفاداري (Loyalty card) كه در اولين مراجعه به هر مشتري تعلق مي گيرد. (با داشتن كارت وفاداري، پس از هر بار مراجعه، درصدي از مبلغ پرداختي در كارت شارژ خواهد شد)
  • امكان ايجاد نظرسنجي از مشتريان
  • امكان اتصال به نرم افزار حسابداري براي سالن
نرم افزار سالن زيبايي

اهداف اصلي از راه اندازي crm براي سالن هاي زيبايي

در ايران طي چند سال اخير، بسياري از كسب و كار هاي مدرن به استفاده از crm روي آورده ‏اند. به علاوه اهميت به كارگيري اين نرم افزار در جهت مديريت پشتيباني و ارتباط با مشتري، به خوبي ثابت شده است. بنابراين لازم است با مهم ترين تاثيرات crm مخصوص آرايشگاه ها و سالن هاي زيبايي آشنا شويم. به طور كلي اصلي ترين اهداف اين رويكرد مديريتي شامل جذب، شناسايي و حفظ مشتري، به علاوه ارتقاء كيفيت خدمات و همچنين بهبود كارايي كاركنان مي باشد.
  1. جلب رضايت مشتريان از اهداف مهم به كار گيري crm است. با استفاده مناسب از اين استراتژي مي توان از پتانسيل مشتريان در جهت كسب رضايت هرچه بيشتر آن ها استفاده كرد. به اين شكل كه با افزايش مشاركت مشتريان و نظرسنجي در زمينه هاي مختلف، نه تنها رضايت افراد بيشتر خواهد شد بلكه به مراجعه مجدد نيز ترغيب ميشوند، كه اين موضوع نهايتا سبب حفظ و وفاداري مشتري مي شود.
  2. اصولا حفظ مشتري بسيار آسان تر و كم هزينه تر از جذب مشتري جديد است؛ بنابراين تلاش براي كسب رضايت و وفاداري مشتريان از اهداف مهمي است كه به كمك استفاده صحيح از crm براي سالن هاي زيبايي به دست مي آيد.
  3. درك درست از انتظارات مشتريان از عوامل مهمي است كه به پيگيري‌، پاسخ گويي و برآورده كردن اين انتظارات كمك خواهد كرد. در نتيجه ايجاد طرح هاي نظرسنجي از مشتريان در نرم افزار crm به شما كمك خواهد كرد كه نياز هاي اساسي افراد را مورد بررسي قرار داده و از انتقادات و پيشنهادات ثبت شده در جهت بهبود كيفيت خدمات بهره بگيريد.
  4. ارتقاء سطح كسب و كار از مزيت هاي مهم استفاده از نرم افزار crm به شمار مي آيد. زيرا كه crm نه تنها در مديريت به شما كمك خواهد كرد، بلكه با ايجاد مشتريان جديد منجر به افزايش درآمد و بهبود كسب و كار شما مي شود. لازم به ذكر است ارتقاء سطح سالن در بهبود ارائه خدمات كمك كننده بوده و نهايتا سبب تبديل مشتريان جديد به مشتريان دائمي براي سالن زيبايي شما مي شود.
  5. ارائه خدمات بهتر و بهبود كارايي نيز از ديگر اهداف استفاده از crm و مديريت ارتباط با مشتريان است. در واقع كاركنان سالن هاي زيبايي و آرايشگاه ها مي توانند از طريق اطلاعات تماس ثبت شده مشتريان يا از شبكه هاي اجتماعي مختلف با مشتريان در ارتباط باشند و سوالات آنان را به راحتي پاسخ دهند.

نكات كليدي در انتخاب نرم افزار CRM مناسب براي سالن هاي زيبايي

راه اندازي باشگاه مشتريان براي سالن هاي زيبايي در واقع يك نماي كلي و همچنين اطلاعاتي كامل از مشتريان در دسترس شما قرار مي دهد. اما براي برگزيدن بهترين نرم افزار crm لازم است نكاتي را در نظر داشته باشيد. اولين نكته در انتخاب بهترين crm براي آرايشگاه ها و سالن هاي زيبايي توجه به ميزان بودجه در دسترس است. بديهي است كه سي آر ام مناسب براي سالن هاي زيبايي كوچك با سيستم سي آر ام مراكز و شركت هاي بزرگ از  نظر عملكرد و هزينه متفاوت خواهد بود. https://narmafzaran.com/beauty-salon-crm/
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ تير ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۵۵:۰۴ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی