دوربين
تكنولوژي

نقاشي تنگ ماهي/نقاشي هديه/وولك

 

مسلما هر پدر و مادري از اينكه كودك خود به فعاليت هاي سالم و مفيد علاقه نشان دهد، استقبال خواهند كرد. ورزش كردن، مطالعه و نقاشي از جمله فعاليت هايي است كه پدرها و مادرها هميشه كودكان خود را به انجام آنها تشويق مي كنند. نقاشي كردن از فعاليت هايي است كه بدون مرز و محدوديت مكاني و زماني است و در هر جا و هر زماني امكان انجام آن وجود دارد. همين امر نقاشي كشيدن را به يكي از فعاليت هاي محبوب كودكان تبديل كرده است. كودكان با به همراه داشتن تنها يك برگه و يك مداد مي توانند طرح هاي متنوعي مانند نقاشي هديه رسم كنند و به پدر و مادر و يا دوستان خود آن را هديه دهند. همين سادگي نقاشي است كه او را محبوب نگه داشته است.

نقاشي كشيدن حيوانات از جمله طرح هاي مورد علاقه كودكان در تمام سنين است. كودكان با كشيدن نقاشي تنگ ماهي علاقه خود به ماهي و دريا را نشان مي دهند. تنوع ماهي هاي درون تنگ و يا اشكال متنوع تنگ ماهي بستگي به خلاقيت كودك دارد. شما مي توانيد با ياد دادن انواع مختلف ماهي هاي خانگي و آكواريومي به كودك خود، در رسم نقاشي تنگ ماهي به كودك خود كمك كنيد. كودكان با كشيدن طرح هاي مختلف بر روي كاغذ، خواسته هاي خود را از طريق نقاشي كشيدن به پدر و مادر و همچنين اطرافيان خود اطلاع مي دهند. بسياري از مربيان مهد كودك ها و معلمين مدارس به پدر ها و مادرها توصيه مي كنند به طرح هايي كه كودك نقاشي بر روي كاغذ رسم مي كند، توجه ويژه كنند و به سادگي از آن نگذرند. نقاشي يك روش برقراري ارتباط براي كودكان با بزرگترهاي خود است.

نقاشي كشيدن علاوه بر روش برقراري ارتباط، در توسعه مهارت هاي حركتي و تقويت بينايي و حافظه كودك نيز بسيار موثر است. شما مي توانيد با ترغيب كودك خود به نقاشي كشيدن در شكوفايي استعدادها و بهبود توانايي هاي آنها كمك كنيد. شما مي توانيد از طريق سايت هاي مختلف ايده هاي متفاوتي براي طراحي و نقاشي كشيدن كسب كنيد. سايت وولك آموزش نقاشي طرح هاي متنوع و جذابي را به صورت ويديويي در اختيار شما قرار مي دهد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۲۷:۴۴ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی