دوربين
تكنولوژي

 

آموزشي كه با سرگرمي و بازي همراه باشد بيش ترين تاثير را بر روي كودكان دارد. به عنوان مثال طرح نقاشي واليباليست مي تواند طرحي جذاب براي كودكان باشد و آن ها را با ورزش واليبال آشنا كنيد. اگر كودكتان از ورزش كردن فراري است مي توانيد با كمك علاقه ي كودك به نقاشي كشيدن طرح نقاشي واليباليست را به او نشان دهيد و از او بخواهيد طرح نقاشي واليباليست را رسم كند. زماني كه كودكتان در حال ترسيم نقاشي واليباليست است براي او از فوايد اين ورزش بگوييد يا قصه هاي مربوط به ورزش كردن را براي كودكتان تعريف كنيد. با اينكار مي توانيد زمينه ي علاقه به ورزش كردن را در كودك خود ايجاد كنيد.

همچنين ترسيم نقاشي واليباليست يا هر طرح نقاشي كودكانه ي ديگري، تاثير بسيار زيادي در رشد شخصيتي بهتر كودكان دارد. به عنوان مثال زماني كه فرزند شما ترسيم نقاشي واليباليست خود را به پايان مي رساند در واقع در حال افزايش و تقويت يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي خود يعني اعتماد به نفس است. اعتماد به نفس كافي تاثير بسيار مهمي در سلامت رواني افراد دارد. بنابراين با آموزش نقاشي واليباليست به كودكان آن ها را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد و ويژگي هاي شخصيتي مثبت بسيار زيادي را در كودك خود تقويت كنيد.

مي توانيد قصه هاي مربوط به بازي با آب پاش را براي فرزند خود روايت كنيد و او را از اين طريق از اين بازي هاي خطرناك منع كنيد. همچنين كشيدن نقاشي آب پاش يا طرح هاي ديگر نقاشي كودكانه مي تواند فوايد بسيار زيادي از نظر روحي و عاطفي براي فرزندان شما داشته باشد. از جمله اين فوايد مي توان به افزايش اعتماد به نفس در كودكان اشاره كرد. وقتي كه فرزند شما نقاشي آب پاش را به پايان مي رساند درواقع فعاليتي را به تنهايي يا حتي با كمك فرد ديگري به پايان رسانده است و اين امر باعث افزاش اعتماد به نفس در كودك مي شود و همان طور كه مي دانيد پرورش و تقويت اعتماد به نفس در مسير شكل گيري شخصيت كودكان، امري بسيار ضروري است. براي ديدن نقاشي هاي بيشتر براي سرگرمي كودكان مي توانيد به وبسايت كودكانه وولك به نشاني اينترنتي https://www.voolak.com مراجعه نماييد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۳۹:۵۳ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی