دوربين
تكنولوژي

 

انتخاب و خريد ساعت، شايد دشوارترين بخش و تكميل كننده ترين قسمت استايل فرد باشد. در دنياي فشن و مد از ساعت بعنوان نشان دهنده شخصيت فرد ياد مي شود. انتخاب صحيح و استفاده متناسب با استايل، يكي از موارد مهمي است كه هنگام خريداري و استفاده از ساعت بايد به آن توجه شود. برندهاي معتبري در سطح جهان وجود دارند كه هر مدل از محصولات آنها متناسب با استايل و مكان خاصي مي باشد. افراد بايد با در نظر داشتن مكان و همچنين استايل خود، اقدام به انتخاب و خريد ساعت مورد نظر خود كنند. دو برند معتبري كه تقريبا همگان با نام آنها آشنايي دارند ساعت كاسيو و ساعت امگا مي باشد.

ساعت كاسيو كه در سال 1946 ميلادي در ژاپن تأسيس شد، از ديرباز تا به امروز يكي از برندهاي پيشرو ساعت در زمينه نوآوري و فناوري شناخته مي شود. اين شركت يكي از اولين شركت هايي بود كه شروع به توليد ساعت هاي كوارتز كرد. معروف ترين و شناخته شده ترين نوآوري برند كاسيو در توليد و طراحي ساعت، عرضه ساعت ماشين حساب معروف در دهه 70 ميلادي به بازار جهاني بود. در دهه 80 ميلادي كاسيو با مدل هاي كاسيو جي شاك و بيبي جي مقاوم در برابر ضربه به برند و توليد كننده اي جاودانه تبديل شد. علاوه بر اين، برند كاسيو را مي توان يكي از اولين سازندگان ساعت هاي راديويي در جهان دانست. شايد براي علاقمندان به مسابقات فرمول 1 جالب باشد كه بدانند، برند ساعت كاسيو ساليان سال با مدل كاسيو اديفايس حامي و اسپانسر اصلي تيم فرمول 1 ردبول در مسابقات جهاني بوده است.

در نقطه مقابل ساعت امگا قرار دارد. ساعتي كه كاراكترهاي محبوب و مشهوري همچون جيمز باند در سري فيلم هاي خود از آن استفاده مي كند. ساعتي لاكچري با طراحي خاص و منحصر به فرد، كه دقت و شهرت ساعت هاي سوييسي را به نحو عالي به همگان نشان داده است. ساعت امگا در سال 1884 ميلادي شروع به كار كرد و از آن زمان تا به حال، همواره يكي از برندهاي لوكس و شيك ساعت در جهان شناخته شده است. براي آشنايي بيشتر با مدل هاي ساعت كاسيو و ساعت امگا مي توانيد از گالري مينت واچ ديدن كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۵۱:۱۱ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی