دوربين
تكنولوژي

 

 

كودكان از سن بسيار كم شروع به در دست گرفتن مداد و رنگي و قلم مي كند و معمولا كنترلي بر روي آن ندارند اما سعي مي كنند طرح ذهني خود را ترسيم كنند. زماني كه كودك شروع به كشيدن نقاشي آناناس مي كند در واقع اول طرح نهايي را در ذهن خود تجسم مي كند. شما با پخش كردن ويديوي بارگزاري شده در اين صفحه از سايت وولك كه نقاشي آناناس را به صورت كاملا ساده به كودكان آموزش مي دهند مي توانيد به هماهنگي بيشتر ذهن و دست هاي كودك خود كمك كنيد.

زماني كه كودك از سن بسيار كم مداد خود را بر روي كاغذ مي كند در واقع در حال تلاش است تا ذهن و دست ها و چشم هاي خود را بايكديگر هماهنگ كند و اين امر باعث رشد جسمي بهتر و تقويت مهارت هاي حركتي فرزند شما خواهد شد. همچنين بهتر است بدانيد كه تصوركردن طرح نهايي نقاشي آناناس باعث به چالش كشيدن خلاقيت كودك مي شود و همچنين ويژگي خيال پردازي را در او تقويت مي كند. زماني كه كودك نقاشي آناناس خود را به پايان مي رساند اعتماد به نفس كه يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي است در كودك تقويت مي شود.

پدر و مادر ها مي توانند براي افزايش تمايل و اشتياق كودكان به نقاشي كشيدن آن ها را با ترفند هايي به نقاشي كشيدن تشويق كنند. انتخاب يك طرح جذاب متناسب با سلايق و علايق كودكان و طرحي كه با روحيات آن ها سازگاري داشته باشد انتخاب كنند تا بتوانند فرزندان خود را به نقاشي كشيدن تشويق كنند. به عنوان مثال طرح نقاشي پوني مي تواند طرحي جذاب براي كودكان باشد چرا كه پوني يكي از كاركتر هاي انيميشني موردعلاقه ي كودكان است. بنابراين فرزند شما با ديدن طرح نقاشي پوني هيجان زده خواهد شد.

زماني كه كودك شما شروع به كشيدن نقاشي پوني مي كند، بايد الگو ها و طرح ها و رنگ هاي متفاوت را با يكديگر تركيب كنند و در اين راه قدرت تصميم گيري در كودك شما تقويت مي شود. همچنين زماني كه كودكتان نقاشي پوني خود را به پايان رساند يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي يعني اعتماد به نفس در او تقويت مي شود و همانطور كه ميدانيد كمبود اعتماد به نفس باعث بروز اختلالات بسياري در شخصيت افراد مي شود و شخصيت افراد نيز در كودكي شكل مي گيرد. بنابراين با آموزش نقاشي پوني به كودكان خود آن ها را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد و بسياري از ويژگي هاي مثبت را در شخصيت آن ها تقويت كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۰۲:۲۷ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی