دوربين
تكنولوژي

 

نقاشي آفتاب پرست /

 

همانطور كه به اين موضوع اشاره كرديم اگر قصد آشنا كردن كودكان خود با حيوانات بيش تري را داريد مي توانيد از روش نقاشي استفاده كنيد. به همين دليل است كه نقاشي كشيدن يكي از راه هاي آموزش غيرمستقيم براي كودكان محسوب مي شود. كودكان معمولا از سن بسيار كم به حيوانات علاقمند هستند و با آن ها رابطه ي خوبي دارند. بنابراين طرح نقاشي آفتاب پرست مي تواند براي كودك شما جذاب باشد. همچنين كشيدن نقاشي آفتاب پرست يا هر طرح نقاشي كودكانه ي ديگري فوايد بسيار زيادي در مسير رشد جسمي كودك شما دارد. از جمله اين فوايد مي توان به افزايش و تقويت يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي يعني اعتماد به نفس اشاره كرد.

تغيير و تحول در سبك زندگي افراد باعث شده است تا سرگرمي ها، بازي ها و فعاليت كودكان امروزي نيز دچار تغييراتي شود و علايق و سلايق كودكان تغيير كند. كودكان امروزي به سپري كردن اوقات فراغت خود با كنسول هاي بازي، لپ تاپ ها و كامپيوتر ها علاقمند هستند و نسبت به قبل كمتر به كشيدن نقاشي سرسره يا ساختن كاردستي مي پردازند. به همين دليل است كه پدر و مادر ها بايد با استفاده از ترفند هايي هوشمندانه اشتياق و تمايل فرزندانشان را به انجام اينگونه فعاليت ها و سرگرمي ها مانند نقاشي كشيدن افزايش دهند. نقاشي كشيدن يكي از راه هاي دور كردن كودكان حتي براي ساعاتي از دنياي ديجيتال و مجازي است. از آن جايي كه كودكان به طور غريزي به نقاشي كشيدن علاقمند هستند. بنابراين با راه كار هايي ساده مي توانيد كودكان را به سمت نقاشي كشيدن جذب كنيد. انتخاب يك طرح مناسب در اولين مرحله قرار دارد. پدر و مادر ها مي توانند با انتخاب يك طرح مناسب و نزديك به روحيات كودك خود او را به سمت نقاشي كشيدن تشويق كنند.

براي ديدن نقاشي هاي كودكانه متنوع و آموزشي براي كودكان ميتوانيد با محتواهايي كه در وبسايت وولك هست، استفاده كنيد. در وولك تعداد انبوهي از نقاشي ها و كاردستي ها وجود دارند، شعر و ها و آهنگ  و لالايي هاي متنوع و جذاب و آموزنده براي كودكان، و مقالات روانشناسي متعددي كه به شما مادران و پدران عزيز كمك مي كند تا فرزندان خود را راحت تر و بهتر تربيت كنيد، همه در وولك هستند و به راحتي ميتوانيد به آن ها دسترسي داشته باشيد!

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۴۹:۲۲ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی