دوربين
تكنولوژي

كاردستي قصر/كاردستي كامپيوتر/voolak.com

 

فعاليت هاي زيادي وجود دارد كه كودكان از انجام آنها لذت مي برند. بازي هاي گروهي، بازي فكري، نقاشي كشيدن، مطالعه و كاردستي از جمله اين فعاليت ها هستند. اكثر اين فعاليت ها علاوه بر جنبه هاي سرگرمي و وقت گذراني اي ك دارند، از نظر آموزشي نيز مفيد و سالم هستند. كودك با انجام بازي فكري به پرورش ذهن خود كمك ميكند و با انجام كاردستي مهارت هاي بينايي و حركتي و همچنين برنامه ريزي خودش را به چالش مي كشد. كودكان دوست دارند از محيطي كه در انيميشن ها و كارتون ها مي بينند به عنوان موضوع و سوژه هاي نقاشي و كاردستي استفاده كنند. يكي از اين مواردي كه كودكان به وفور در انيميشن ها و كارتون ها مي بينند، قصر و كاخ است. ايده ساخت كاردستي قصر، ايده اي جالب و در عين حال دشوار و سخت خواهد بود. مسلما كودكي كه به تازگي شروع به ساخت كاردستي هاي متفاوت كرده است، تجربه چنداني در موضوعات دشواري همانند كاردستي قصر ندارد. خب، اينجا است كه والدين وارد صحنه مي شوند. شما به عنوان پدر و مادر كودك مي توانيد زمينه هاي آموزشي مناسب براي كودك خود محيا كنيد تا در دستيابي به هدف خود موفق شود.

از جمله راه حل هايي كه شما مي توانيد از آن استفاده كنيد، ويديوهاي آموزشي است. در دنياي مجازي و اينترنت منابع آموزشي مختلفي در اختيار شما قرار دارد كه مي توانيد با توجه به نياز خود از آنها استفاده كنيد. سايت وولك با آدرسي voolak.com از جمله سايت هايي است كه به صورت تخصصي به توليد محتواي كودكان مشغول است. شما مي توانيد با مراجعه به آدرس ذكر شده، آموزش هاي ويديويي ايده ها و طرح هاي مختلف كاردستي را مشاهده كنيد. ويديوهاي آموزشي كاردستي قصر، كاردستي كامپيوتر و يا كاردستي حيوانات مختلف را با يك جستجوي ساده مي توانيد در اين سايت پيدا كرده و از آموزش هاي ساده و روان آن بهره ببريد. كودكان با استفاده از آموزش هاي قرار گرفته در سايت، خواهند توانست ايده هايي كه در ذهن خود دارند را پياده سازي كنند و يا از موضوعاتي كه درون سايت آموزش داده شده به عنوان تمرين استفاده كنند تا مهارت خود را افزايش دهند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۲۰:۴۹ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی