دوربين
تكنولوژي

نقاشي پفيلا/نقاشي سرباز/داستان كودكانه

 

نقاشي كشيدن سرگرمي سالم و راحتي است كه بسياري از كودكان از سن و سال كم به آن علاقه نشان مي دهند. پدران و مادران هم به دليل مزايا و فوايد زياد نقاشي كشيدن، از علاقه ي كودك خود به اين فعاليت استقبال مي كنند. به دليل راحتي و سادگي اين فعاليت نه تنها كودكان، بلكه بسياري از بزرگسالان نيز به انجام آن علاقمند هستند. پدران و مادران زيادي ساعات متعددي را در كنار كودك خود به نقاشي كشيدن و رسم طرح هاي متنوع و جذاب سپري مي كنند. نقاشي كشيدن را مي توان سرگرمي و فعاليتي خانوادگي نيز در نظر گرفت. والدين از طريق رسم طرح هاي غذاها و تنقلات مورد علاقه كودك، به او نشان مي دهند كه از سلايق او مطلع هستند و برايشان مهم است. يكي از تنقلات مورد علاقه كودكان، پفيلا است. شما بعنوان پدر و مادر كودك با كشيدن نقاشي پفيلا به كودك خود مي گوييد كه از علاقه اش به اين خوراكي، خبر داريد. حتي مي توانيد از اين نقاشي بعنوان پاداش كودك براي اينكه كودك مودب و خوبي بوده است نيز استفاده كنيد.

نقاشي كشيدن و خواندن داستان كودكانه همراه كودك از جمله خاطرات دلنشين و شيرين دوره كودكي است. پدر و مادرهاي زيادي با كشيدن نقاشي هاي كودكانه و تعريف داستان هاي متنوع، بسياري از مسائل را به كودك خود آموزش مي دهند. بعنوان مثال مي توان با كشيدن نقاشي سرباز اهميت حفظ و دفاع از كشور را به كودك خود ياد داد. كاربردهاي تربيتي و آموزشي نقاشي بسيار زياد هستند، شما فقط بايد از روش هاي صحيح براي بيان و استفاده از آن آگاه باشيد تا بتوانيد به نتيجه دلخواه خود دست يابيد. شما با آموزش نقاشي كشيدن به كودك خود مي توانيد فوايد نقاشي كشيدن را بر آرامش روح و روان كودك خود مشاهده كنيد. كودك با نقاشي كشيدن و بيان احساسات دروني خود كه كلمات مناسبي براي آن پيدا نمي كند، از نظر روحي و رواني تخليه مي شود. پدران و مادران نيز مي توانند با توجه و دقت به نقاشي ها و طرح هاي رسم شده توسط كودك خود به افكار و حرف هاي دروني او پي ببرند. در نتيجه، شما مي توانيد از نقاشي بعنوان پل ارتباطي با كودك خود نيز استفاده كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۵۸:۵۶ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی