دوربين
تكنولوژي

جي پي اس خودرو

بسياري از افراد براي خريد و استفاده از جي پي اس خودرو يا دوربين هاي مداربسته نگراني هايي دارند اما براي رف اين نگراني ها بايد اطلاعاتي داشته باشند تا بتوانند به راحتي امنيت زندگي را تامين كنند . جي پي اس خودرو طول و عرض جغرافيايي را به ردياب ماشين منتقل كرده و توسط سيم كارت موجود در ردياب ماشين به گوشي يا لبتاپ شخص منتقل مي گردد. اين سيستم شبكه اي ماهواره است كه كره زمين را تحت نظر دارد و موقعيت هاي جغرافيايي را مشخص مي كند. جي پي اس خودرو و ردياب خودرو دو سيستم جدا از هم نيستند بلكه جي پي اس قسمتي از ردياب است كه اطلاعات جغرافيايي توسط آن به ردياب منتقل مي شود.

دوربين بيسيم شيائومي

دوربين مدار بسته وايرلس يا بيسيم شيائومي داراي كيفيت تصوير فول اچ دي FullHd 1080p ميباشد و مناسب براي كنترل فضا هاي داخلي مانند منزل و محيط هاي اداري و مغازه از راه دور ميباشد . اين مدل دوربين بدون نياز به سيم كشي ميباشد و فقط نياز است دوربين به برق متصل شده و در محيط مورد نظر نصب گردد دوربين مداربسته از طريق اتصال به واي فاي تصاوير را به صورت اينترنتي به تلفن همراه كاربر ارسال ميكند. اين دوربين قابليت چرخش در زاويه عمودي و افقي ميباشد و پس از نصب از طريق اپليكيشن موبايل قابليت چرخش و تغيير جهت را دارا ميباشد همچنين قابليت اتصال رم MicroSD تا 64 گيگابايت را دارا ميباشد و تصاوير را روي رم ذخيره ميكند .اين دوربين داراي صداي دوطرفه ميباشد يعني ميتوان صداي محيطي كه دوربين در آن نصب ميباشد را از طريق موبايل شنيد و همچنين در صورت نياز از طريق اپليكيشن موبايل و از راه دور صحبت كرد تا صدا در محيط پخش شود. دوربين بيبي كم شيائومي از محصولات دوربين شيائومي مي باشد كه قابليت هاي زيادي دارد . قابليت هاي دوربين شيائومي به شرح زير است :

دوربين شيائومي داراي واي فاي اختصاصي است . تصاوير دوربين بيبي كم شيائومي از طريق تلفن همراه قابل ديدن است . كيفيت دوربين شيائومي 1080 است . نوع دوربين شيائومي ( بيبي كم شيائومي ) بيسيم است . دوريين شيائومي قابليت چرخش دارد و براي مراقبت از كودك مناسب است به همين دليل به آن بيبي كم شيائومي مي گويند. شما مي توانيد از طريق دروبين شيائومي كنترل از راه دور داشته باشيد . مكالمه از راه دور قابليت ديگر دوربين شيائومي است

دوربين ماركت اين امكان را به شما مي دهد كه در خريد دوربين مدار بسته بيسيم  و جي پي اس خودرو راهنمايي و مشاوره بگيريد تا خريد موفقي داشته باشيد و دچار مشكل نشويد . اين امكان از طريق سايت به آدرس https://doorbinmarket.com/ و هم با تماس تلفني و به صورت حضوري امكان پذير است .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۴۱:۳۹ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی