دوربين
تكنولوژي

كودكان امروزي روحيه انعطاف پذيري دارند و رفتاراي خود را از اطرافيان و به خصوص والدين خود تقليد مي كنند. بنابراين اگر قصد داريد رفتاري را به كودك خود بياموزيد در ابتدا خودتان بايد آن رفتار را داشته باشيد. به عنوان مثال اگر قصد داريد تا فرزند خود را به كتاب خواني تشويق كنيد بايد در ابتدا خودتان عادت كتاب خواني را در خانه و اطراف فرزند خود داشته باشيد. در آموزش رفتاري به فرزند خود كه خودتان آن را نداريد، موفق نخواهيد بود. والدين يا مربيان مهد كودك و معلم هاي مدرسه هاي پايه هاي ابتدايي براي آموزش به كودكان از راه و روش هاي متفاوتي استفاده مي كنند.

از جمله روش هايي كه براي آموزش به كودكان استفاده مي شود مي توان به موسيقي كودكانه فارسي اشاره كرد. كودكان هنگامي كه ترانه ي كودكانه اي را گوش مي دهند سعي مي كنند تا متن ترانه را حفظ كنند و سپس براي والدين، مربي مهد كودك يا معلم مدرسه ي خود بخوانند. طبيعتا از آن ها تعريف و تمجيد مي شود و اين امر باعث افزايش و تقويت اعتماد به نفس در آن ها مي شود. موسيقي هاي كودكانه ي بسياري در سايت هاي كودكانه وجود دارد كه مي توانيد با آموزش آن ها علاوه بر تقويت اعتماد به نفس او، حافظه ي كودك خود را نيز تقويت كنيد.

بازي كودكانه متفاوتي وجود دارد كه هدف آن ها تقويت حافظه ي كودكان است و مخصوص و ويژه ي كودكان طراحي شده است. با انجام اينگونه بازي هاي فكري آنلاين يا بازي هاي فيزيكي مي توانيد حافظه ي كودك خود را تقويت كنيد. از جمله سايت هايي كه متناسب كودكان طراحي شده است و محتوا هاي بسيار مفيدي براي كودكان با سنين متفاوت دارد مي توان به سايت وولك اشاره كرد. با ورود به سايت وولك از محتوا هاي كودكانه ي آن استفاده كنيد.

 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۲۵:۵۶ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی