دوربين
تكنولوژي

كودكان امروزي بسيار بيش تر از پيش به حضور والدين خود نياز دارند بنابراين والدين بايد وقت بيشتري براي فرزندان خود بگذراند. شما با استفاده از فعاليت ها و سرگرمي هاي خانگي و كم هزينه مي توانيد بسياري از پند هاي اخلاقي را در قالب سرگرمي ها و بازي هاي متفاوت به كودك خود آموزش دهيد. به عنوان مثال قصه گويي يكي از راه هاي آموزش غيرمستقيم به كودكان است كه تاثير بسيار زيادي روي آنان دارد. شما مي توانيد قصه هاي معروف مانند داستان چراغ جادو يا داستان زيباي خفته را براي كودك خود روايت كنيد. قصه گويي فوايد بسيار زيادي براي كودكان دارد زيرا اكثر داستان هايي كه براي كودكان روايت شده اند، پند هاي متفاوتي را در خود گنجانده اند كه مي توانيد با استفاده از آن ها پند هاي متفاوتي را به كودك خود آموزش دهيد.

شما با استفاده از قصه گويي مي توانيد علاوه بر آموزش از راه غيرمستقيم باعث تقويت بسياري از ويژگي هاي مثبت شخصيتي مانند تقويت قدرت تصويرسازي و قوه تخيل كودك خود شويد. كودكان شما هنگام شنيدن قصه شروع به تصويرسازي و همزاد پنداري با شخصيت هاي آن مي كنند و به همين دليل بايد داستان هاي متناب با سن كودك را براي او روايت كنيد. ساخت كاردستي نيز مي تواند فعاليتي سرگرم كنند براي كودكان باشد. به خصوص در اين روز ها كه كودكان اكثر زمان خود را در خانه و در كنار خانواده خود سپري مي كنند.

در مدرسه ها با ساخت كاردستي ترازو يا آموزش كاردستي ترازو به كودكان مي توانند بسياري از مسائل فيزيك و رياضي را از طريق بازي و سرگرمي به آن ها آموزش دهند. به طور كلي اينگونه آموزش هايي كه با بازي و سرگرمي و فعاليت هاي فيزيكي براي كودكان همراه باشد، بيشترين تاثيرگذاري را در يادگيري كودكان دارد. زماني كه كودك شما ساخت كاردستي ترازو را به اتمام مي رساند آن را به معلم، شما يا مربي مهد كودك خود نشان مي دهد و اين امر باعث افزايش اعتماد به نفس در شخصيت كودك شما مي شود. افزايش اعتماد به نفس يكي از دغدغه هاي هر والديني است زيرا پايين بودن اعتماد به نفس در شخصيت كودكان باعث به وجود آمدن بسياري از مشكلات در آن ها مي شود.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۱۰:۴۷ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی