دوربين
تكنولوژي

كودكاني كه قبل از خواب به قصه كودكانه شب صوتي گوش مي كنند، ذهنشان بيشتر از حالت عادي براي به خواب رفتن آماده مي شود. قصه كودكانه شب صوتي مخصوصا اگر با يك موسيقي متن آرام همراه باشند، در ايجاد آرامش قبل از خواب كودك تاثير زيادي دارد. فكر كردن به تخيلات موجود در داستان، و همراه شدن با جريان آن، كودك را از نوسانات روز جدا كرده و به آرامش شب نزديك تر مي كند. قصه هاي صوتي با روايت راوي و فضاسازي هاي متناسب با ذهن كودك براي او روايت مي شوند. تحقيقات نشان داده اند كه كودكان گوش دادن به قصه هاي صوتي را بيشتر از خواندن كتاب هاي فيزيكي دوست دارند و علاقه و تمركز آن ها در بردخورد با قصه هاي صوتي شب بيشتر است. 

لذا قصه كودكانه شب صوتي مي تواند راهي مناسب براي علاقمند كردن كودكان به دنبال كردن قصه ها و كتاب خواني در سنين بزرگسالي آن ها باشد. با گوش كردن به قصه هاي صوتي، كودك سعي مي كند سناريو داستان را در ذهن خود حفظ كند و با تصويرسازي جريان هايي كه در داستان اتفاق مي افتد، قوه تخيل خود را نيز وارد داستان كند. به همين دليل است كه قصه هاي صوتي عادات كتاب و قصه خواني را در كودكان تقويت مي كنند، حافظه كودكان را ارتقاء مي دهند و مهارت هاي نوشتاري و تكلمي را در كودكان بالا مي برند. 

 

علائم كرونا در كودكان نسبت به بزرگترها خفيف تر است. تشخيص كرونا در كودكان همانند بزرگسالان با انجام تست كرونا انجام مي پذيرد. طبق نتايج تحقيقات به دست آمده علائم كرونا در اغلب كودكاني كه به آن مبتلا شده اند  بسيار خفيف تا متوسط مانند سرماخوردگي بوده و شامل مواردي مانند تب، آبريزش بيني، سرفه، استفراغ و اسهال بوده است؛ اما ابتلا به اين ويروس در كودكاني كه بيماري زمينه اي قلبي و تنفسي دارند، مانند بزرگسالان، خطرناك تر از ساير گروه ها است. 

با مراجعه به سايت وولك مي توانيد به انبوهي از قصه هاي كودكانه شب صوتي جذاب و شنيدني براي كودكان  و هم چنين مقالات  كاربردي در حوزه سلامت و روانشناسي كودك خود دسترسي داشته باشيد. 

 

 

 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۲۲:۴۸ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی