دوربين
تكنولوژي

آغاز حرف زدن بچه از بدو تولد اوست؛ به گونه اي كه كودك با استفاده از اصوات مختلف سعي در برقراري ارتباط با محيط پيرامون خود مي كند و پيام هاي خود مانند گرسنگي يا دل درد را مي رساند. نوزادان تا 3 ماهگي همواره صداهاي اطراف را مي شنوند و نسبت به صداهاي اطراف خود واكنش هايي نظير ترس، گريه يا خنده دارد. با انجام تمرين هايي مانند آواز خواندن براي كودك يا صحبت كردن با اطرافيان در حضور اطرافيان مي توانيد هوش كلامي كودك را در اين دوران تقويت كنيد. از 3 ماهگي به بعد مي توانيد با قرار دادن صورت خود مقابل صورت كودك، رو در روي او با كودك صحبت كنيد و از طريق بازي با كودك، كلمات را به طور واضح براي او تلفظ كنيد. گذاشتن يا نواختن موسيقي براي كودك در اين دوران تا يك سالگي كودك، در بالا بردن مهارت هاي زباني تاثيرگذار است. 

بازي كردن با كودكان مهارت هاي زيادي را به آن ها مي آموزد؛ لذا از اين طريق بسياري از كارها و مفاهيم را مي توانيد به آن ها آموزش دهيد. بازي هاي فكري بسياري فعاليت هاي ذهني كودكان را تقويت مي كنند و انواع هوش را در آن ها بالا مي برد. بازي براي يادگيري و پيشرفت كودكان در بزرگسالي بسيار مهم است. بازي با كودك هم چنين باعث بالا رفتن اعتماد به نفس آن ها و تقويت مهارت هاي اجتماعي، زبان و ارتباطات كودك مي شود. بازي هاي فيزيكي و تحركي با كودك، او را از لحاظ بدني تقويت مي كند و هم چنين سرعت رشد كودك با انجام اين بازي ها افزايش پيدا مي كند.

بازي كودك با همسالان خود نيز براي كودك نكات آموزنده و لحظات خوش بسياري را براي آن ها مي سازد. كودكان در مهد كودك با ساير همسالان خود آشنا و دوست مي شوند و به بازي كردن به آن ها مي پردازند كه اين كار به اجتماعي شدن كودك در بزرگسالي كمك مي كند. مهد كودك مشهد با قيمت هاي مناسب خانواده ها و امكانات بسيار و مربي هاي مجرب، انواع بازي هاي كودكانه را در برنامه خود دارد. مهد كودك مشهد در نقاط مختلف اين شهر داير است و والدين مي توانند نزديكترين مهد كودك را براي پرورش فرزند خود انتخاب كنند.




 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۰۲:۰۷ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی