دوربين
تكنولوژي

 

مضامين قصه كودكانه كوتاه كه براي بچه تعريف مي كنيد بايد طوري باشد كه هم پيام مفيدي را به ذهن كودكانه كودك منتقل كند و هم براي او جذاب و سرگرم كننده باشد. بچه براي شنيدن قصه كودكانه كوتاه تمركز حواس و حوصله بيشتري دارند، چون نيازي نيست تا آن ها مدت زيادي بنشينند و به يك داستان گوش كنند و اين كم بودن جزئيات در قصه هاي كوتاه و سرگرم كننده بودن آن ها، براي آن ها جذابيت هاي خاصي ايجاد كرده است.

امروزه نويسندگان بسياري به تاليف قصه هاي كوتاه متعدد مشغول هستند كه هر كدام از آن ها محتواي خاصي را در برمي گيرد؛ معمولا قصه كودكانه كوتاه از دو جهت آموزنده بودن و روايت داستاني سرگرم كننده براي بچه ها تاليف مي شود، و والدين با خواندن اين قصه ها براي كودكان علاوه بر پر كردن اوقات فراغت كودكان، مفاهيم جديدي را به آن ها آموزش دهد.

بدخوابي كودكان عبارت از اختلال در به خواب رفتن يا تداوم يافتن خواب در كودكان است. در ابتداي تولد تا زماني كه نوزاد برنامه ساعتي مشخصي براي خواب خود پيدا كند، بدخوابي خاصي مشاهده نمي شود، و فقط بهم ريختگي ساعتي وجود دارد؛ بدين معني كه كودك معمولا شب ها بيخواب است و روزها به خواب مي رود. معمولا كودكان بين يك تا سه سالگي دچار بدخوابي مي شوند. اين بدخوابي كودكان مي تواند ناشي از ترس كودكان از عوامل مختلف محيطي يا استرس و اضطراب كودك از به خواب رفتن باشد. اغلب ترس كودكان از تنها ماندن در خواب يا خواب بد ديدن يا حتي ترس از شب ادراري در حين خواب، باعث مي شود تا آن ها دچار بدخوابي شوند و خواب آن ها به هم بريزد. مقابله با اين اختلالات و درمان آن ها در كودكي، از بسياري از مشكلات و بيماري هاي روحي و رواني انسان ها در بزرگسالي جلوگيري مي كند. لذا روانشناسي كودك با شناخت و بررسي هر يك از اين اختلالات و يافتن راهي براي درمان آن ها به كمك انسان ها آمده است. با مراجعه به روانشناسان و مطرح كردن مشكل كودك خود با او و درمان كودك، به سلامت جامعه انساني كمك مي كنيد.

 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۵۶:۱۷ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی