دوربين
تكنولوژي

بچه هاي نسل جديد مشتاق و علاقه مند به گوش دادن به قصه كودكانه جديد با ماجراهاي به روز و هيجان انگيز هستند. هم چنين زماني كه كودكان به شنيدن قصه كودكانه در طول روز يا قبل از خواب عادت مي كنند و به آن علاقه مند مي شوند، همواره دوست دارند قصه كودكانه جديد گوش كنند و ماجراهاي جديدتري را از زبان ما بشنوند. اين قصه هاي كودكانه جديد كودكان را با داستان ها و زندگي هاي بيشتري آشنا مي كنند، تجارب بيشتري كسب مي كنند و بسياري از مهارت هاي مورد نياز براي روند زندگي اجتماعي را به كودك آموزش مي دهند. افزايش اعتماد به نفس، ارتقاء هوش هاي مختلف در كودك، آموزش و يادگيري مفاهيم و مهارت هاي مختلف همه از تاثيرات عمده گوش دادن به قصه كودكانه جديد در كودكان هستند. داستان ها با تصويرسازي و توصيف جزئيات براي كودكان، قدرت تخيل و خلاقيت تصوير سازي را در كودكان بالا مي برند. در انتخاب قصه كودكانه جديد براي كودك خود، سعي كنيد داستاني را انتخاب كنيد كه در عين مفرح و دلنشين بودن براي كودك، نكات آموزنده بيشتري داشته باشد. 

يكي از معضلاتي كه والدين كودك گاها تا 5 سالگي با آن سر و كار دارند، كنترل ادرار كودك در خواب و شب ادراري كودك است. شب ادراري كودك بر اثر عوامل فيزيكي و رواني متعددي در كودكان ايجاد مي شود. 

عدم توانايي مثانه در نگه داري ادرار به دليل كوچك بودن، پركار بودن كليه ها، عوامل ژنتيكي و فعاليت هاي زياد آن و بيدار نشدن مغز از خواب عميق در هنگام شب، از عوامل فيزيكي تاثيرگذار بر شب ادراري كودك است. استرس و اضطراب هاي نهان و آشكار در كودكان، ترس در كودكان و رژيم غذايي كودك از عوامل رواني موثر بر بروز شب ادراري در كودك به شمار مي آيند. كودكاني كه به صورت عميق به خواب فرو مي روند، بيشتر از ساير كودكان به عارضه شب ادراري كودك مبتلا مي شوند.

براي مطالعه مقالات بيشتر در زمينه اختلالاتي كه براي كودكان به وجود مي آيد، و داستان هاي كودكانه متنوع مي توانيد به سايت كودكانه و مفيد وولك مراجعه نماييد. وولك سايتي براي كودكان و بزرگترهاست كه با گردآوري مطالب مفيد در زمينه رشد و تربيت كودكان و قصه هاي كودكانه جديد و متنوع لحظات خوشي را براي مادران و كودكان آن ها خلق مي كند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۲۴:۰۷ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی