دوربين
تكنولوژي

 

داستان كودكانه تاثيرات متعددي روي كودكان مي گذارد. كودكاني كه در سنين پايين به داستان هاي كودكانه گوش مي كنند، در مدرسه عملكرد بهتري در حوزه هاي مختلف خواهند داشت؛ بهتر از ساير كودكان ارتباط مي گيرند و اعتماد به نفس بالاتري دارند، در مسائل آموزشي نيز راحت تر و سريع تر از ساير كودكان مطالب را فرا مي گيرند و مهارت هاي تكلمي و نوشتاري بهتري در مدرسه دارند. داستان كودكانه هنر نويسندگي و انشا نويسي را در كودكان و نوجوانان در دوران مدرسه تقويت مي كند و استعداد هاي نهان آن ها را در مدرسه شكوفا مي كند. 

خواندن داستان كودكانه براي بچه ها در هنگام شب و قبل از خواب، باعث ايجاد آرامش در ذهن كودك براي خواب او شده و تا حد بسيار زيادي در رفع مشكل نخوابيدن كودكان در شب هنگام موثر است. نخوابيدن كودكان در شب، علل متعددي را شامل مي شود كه بهم ريختن برنامه خواب كودك در يك بازه زماني، عمده ترين دليل بروز آن به شمار مي آيد. مثلا اگر يك يا دو روز كودك بعد از ظهر نخوابد يا از خواب بيدار شود، در برنامه خواب كودك تاثير مي گذارد و نخوابيدن كودكان در روز هاي بعد را به دنبال دارد. عوامل رواني مانند افسردگي، خشم و پرخاشگري در كودك، ترس و استرس و اضطراب در كودكان، از علل ديگر نخوابيدن كودكان به شكل صحيح است.

داشتن برنامه غذايي مناسب براي كودك در هفته، در رشد و نمو جسمي كودك تاثير بسيار زيادي دارد. پروتئين ها و ويتامين هاي غذا در كودك، جذب بدن او شده و در رشد استخوان ها و تكامل مفاصل كودك در رده سني رشد او، تاثيرگذار است. دادن غذاهاي كمكي مقوي به كودك كه ويتامين ها و پروتئين هاي مورد نياز بدن او را تامين مي كند، و در رشد او تاثير گذار است؛ در مقابل غذاهايي كه حاوي پروتئين نيستند و فايده اي براي بدن كودك ندارد، مانند پفك و چيپس و ...، ضرر هاي متعددي براي بدن او دارد و مي تواند جلوي رشد جسمي كودك را بگيرد. هم چنين دادن خوراكي هاي مضر به كودك، مي تواند بيماري هاي گوارشي متعددي را براي كودكان در پي داشته باشد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ فروردين ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۱۵:۳۹ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی