دوربين
تكنولوژي

خواندن داستان كودكانه  براي كودكان در شكل گيري شخصيت و رشد روان كودك تاثير زيادي دارد. گوش دادن به داستان كودكانه علاوه بر لذت بخش بودن براي بچه ها و ساختن اوقات فراغتي خوش براي آن ها، در برگيرنده آموزش و يادگيري براي كودكان نيز مي باشد. از طريق روايت داستان كودكانه براي بچه ها، مي توان بسياري از مفاهيم اوليه و طبيعي زندگي را به بچه ها آموزش داد. با داستان گفتن براي كودكان مي توان تصورات ذهني آن ها را به واقعيت نزديك تر كرد و آن ها را در جهت زندگي بيروني و ارتباط با دنياي اطراف سوق داد. داستان كودكانه روند ارتباط گيري كودك را بهبود مي بخشد و اعتماد به نفس شكل گيري ارتباط با ديگران را در كودك ارتقاء مي دهد. لذا روايت داستان كودكانه براي كودكان در اين دوران از اهميت زيادي برخوردار است.

برخي از عوامل تاثير گذار بر هوش كودك  قبل از تولد:

مصرف ويتامين هاي تحت نظر پزشك، صحبت كردن با جنين در دوران بارداري، پرهيز از نوشيدن قهوه و نوشيدني هاي كافئين دار، و مصرف نكردن داروهاي خارج از نظر پزشك، برخي از اقدامات مفيد و تاثير گذار براي پرورش كودكي باهوش دردوران بارداري است.

برخي از عوامل تاثيرگذار در بالا بردن هوش كودك پس از تولد:

تغذيه نوزاد و كودك از شير مادر، تماشاي محدود و كنترل شده تلويزيون، گوش دادن و آموزش و نواختن سازهاي موسيقي، مطالعه و خواندن كتاب براي كودكان  در تقويت انواع هوش در كودكان تاثيرگذار است.

براي درمان بيش فعالي كودك بايد كمبود آدرنالين بدن آن ها جبران شود. بيش فعالي كودك معمولا با علائمي مانند جنب و جوش زياد و تحرك بيش از حد نرمال در كودكان ديده مي شود؛ اين عارضه در اثر كمبود ترشح آدرنالين در مغز كودك براي او اتفاق مي افتد و با جبران اين ماده، بيش فعالي كودك قابل كنترل است. بيش فعالي كودك با هدف ديده شدن و توجه به كودك و كار هاي او ظهور مي كند، ايجاد سر و صدا، تحركات عجيب و غير قابل كنترل در جمع و صحبت كردن با صداي بلند از كارهايي است كه در كودكان بيش فعال به وفور ديده مي شود. هم چنين عدم تمركز كافي در كارها و مسئوليت پذيري پايين از ويژگي هاي عمومي كودكان بيش فعال است.

 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۰۸:۴۲ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی