دوربين
تكنولوژي

 

روايت داستان كودكانه براي كودكان قبل از خواب يا در هنگام بيداري براي پر كردن اوقات فراغت كودكان، در رشد و نمو ذهني و روحي آن ها تاثير فراوان و مثبتي دارد. گوش دادن كودك به داستان كودكانه باعث بالا رفتن سرعت رشد هوش و حافظه كودك شده و قدرت حل مسئله را در او افزايش مي دهد.

زماني كه يك داستان كودكانه را براي كودك خود روايت مي كنيد، كودك شروع به خيال پردازي و تصور كاراكتر هاي داستان مي كند، و در اين مسير ممكن است خود را به جاي اين كاراكترها گذاشته و براي ذهن خود چالش ايجاد مي كند. به اين ترتيب كودك با خواندن كتاب يا گوش كردن به يك داستان كودكانه جذاب، تجربه هاي متعددي از زندگي هاي متفاوت به دست مي آورد كه در نهايت منجر به بالا رفتن هوش هيجاني و تقويت قواي حل مسئله او مي شود.

سعي كنيد داستان كودكانه اي كه براي بچه ها انتخاب مي كنيد متناسب با روحيات و سليقه خود كودك باشد. بعضي از كودكان دوست دارند داستان هاي هيجاني يا ترسناك و ماجرايي گوش كنند، در مقابل بعضي از كودكان دوست دارند داستان هاي رمانتيك و احساسي گوش كنند و با آرامش بيشتري داستان مورد علاقه خود را دنبال كنند.

علائم و نشانه هاي كرونا در كودكان با بزرگسالان داراي تشابه ها و تفاوت هاي متعددي است. تب، احساي بدن درد، احساس گلو درد، احساس خستگي و خواب آلودگي از جمله علائم عمومي كرونا دركودكان و بزرگسالان است. در آغاز شيوع كرونا در كشورها، شايعاتي مبني بر مقاوم بودن بدن اطفال در برابر جذب و نشر اين ويروس مطرح شد، كه با ادامه روند شيوع كوويد 19، اين فرضيه ها به طور كامل رد شد.

بدن كودكان در برابر كروناويروس، مقاوم تر است و از آسيب پذيري كمتري نسبت به بزرگسالان برخوردار است؛ اما اين بدان معنا نيست كه كودكان كرونا نمي گيرند يا در صورت ابتلا، ناقل كرونا نيستند. توانايي انتقال ويروس از طريق كودكان به اندازه انتقال بزرگسالان است و آن ها جزو ناقلان فعال اين ويروس در جهان هستند.

لذا بهتر است حتي الامكان كودكان را از جمعيت و مكان هاي شلوغ و پر تردد دور نكه داشته و در اين دوران تمامي پروتكل هاي بهداشتي را رعايت كنيد تا از صدمات ناشي از ابتلا به اين ويروس منحوس در امان باشيد.

وولك  حاوي مقاله هاي روانشناسي متعدد در رابطه با كرونا در كودكان، تب كودكان و بيماري ها و اختلالات متعدد در آن ها مي باشد. براي مطالعه هر مقاله و استفاده از راهكار هاي مفيد فرزند پروري، كافي سات به سايت وولك مراجعه كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۳۲:۴۹ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی