دوربين
تكنولوژي

دوربين شيائومي

نسخه global دوربين تحت شبكه IMI با رزولوشن 1080p  داراي زاويه ديد پانوراماي 360 درجه مي باشد. دوربين شيائومي با برخورداري از 8 چراغ مادون قرمز 940 نانومتري از قابليت ديد در شب برخوردار است. ميكروفون داخلي دوربين اين امكان را فراهم مي كند تا حتي هنگامي كه در خانه نيستيد، بتوانيد به راحتي با افراد خانواده ارتباط برقرار كنيد. اين دوربين براي نظارت داشتن بر كودكان، حيوانات خانگي و سالمندان گزينه مناسبي است و از قابليت تشخيص حركت نيز برخوردار است.

دوربين خودرو

دوربين خودرو وسيله اي است كه در چند سال اخير مورد توجه و استفاده بسياري از افراد در سراسر دنيا قرار گرفته است. استفاده از اين دستگاه در ايران نيز در حال عموميت پيدا كردن است و بسياري از افراد در حال حاضر جهت كنترل درون و بيرون خودرويشان از اين وسيله كاربردي استفاده مي كنند. برخي از خودروهاي خارجي در هنگام خريد به همراه دوربين خودرو ارائه مي شوند و برخي ديگر از خودروها اين آپشن را نداشته و خود فرد بايستي اقدام به خريد و نصب دوربين بر روي اتومبيلش نمايد. دستگاه مسيرياب همچون يك همراه هميشگي مي تواند شما را با تمامي جاده ها، خيابان ها و حتي كوچه پس كوچه ها آشنا كند، طوري كه براي رفتن به هرجا كمترين زمان ممكن را صرف كنيد. دستگاه رهياب اين قابليت را دارد كه به صورت صوتي به ما راه را نشان دهد كه در اثر نگاه كردن به دستگاه حواسمان پرت نشود و دچار سانحه نشويم. همچنين اين دستگاه هوشمند زمان رفت و آمد دقيق مارا با در نظر گرفتن ترافيك نشان مي دهد تا به موقع به قرارهايمان برسيم. 

 انواع ردياب 

ردياب شخصيمتاسفانه امروزه با وجود سارقان حرفه اي هر روز خبرهاي تلخي از سرقت كودكان، سالمندان، حيوانات و اموال به گوشمان مي رسد كه باعث شده اين نگراني هميشه با ما همراه باشد. به همين خاطر به وجود آمدن دستگاه ردياب اين امكان را فراهم كرده است كه در صورت سرقت هركدام از عزيزان يا اموالمان بشود محل سارق را شناسايي و پيگيري كرد و با حفاظت از عزيزانمان آرامش خاطر بيشتري داشته باشيم. دستگاه هاي ردياب شخصي مي توانند مانند ساعت به دور دست كودك يا سالمند شما بسته شوند و از خطراتي كه آن ها را تهديد مي كند در امان نگهشان دارد. 

ردياب خودرودر گذشته وقتي چند خانواده مي خواستند باهم به نقطه اي سفر كنند، هر يك در اتومبيل جداگانه خود پشت سر هم بايد حركت مي كردند تا همديگر را گم نكنند، اما امروزه دستگاه ردياب باعث شده موقعيت ماشين هم سفرمان را در جاده روي دستگاه ببينيم و ديگر نگران گم كردن يكديگر نباشيم. اگر از ترس سرقت، خودروي دلخواهتان را نمي خريد و يا اگر به دليل نداشتن پاركينگ اين نگراني هميشه همراهتان است كه اتومبيلتان ممكن است ربوده شود دستگاه جي پي اس (GPS) باعث شده همه اين نگراني ها از بين برود و با نصب اين سيستم ضد سرقت خودرو موقعيت ماشين شما در همه مكان ها نشان داده شود كه در صورت بروز مشكل شما را آگاه كند. به صورت كلي دستگاه هاي رهياب خودرو به دو دسته آنلاين و آفلاين تقسيم بندي مي شوند كه ردياب آنلاين كاملا حرفه اي و با روشن كردن اينترنت گوشي تان و از طريق (GPS) موقعيت خودروي شما را مشخص مي كند؛ اما ردياب آفلاين موقعيت خودرو و ضعيت سوييچ و درهاي خودرو را از طريق پيامك به شما گزارش مي دهد. 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۰۰:۰۹ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی