دوربين
تكنولوژي

 اگر قصد تعمير گوشي موبايل خود را داريد، قبل از آن بهتر است به چند نكته  توجه كنيد:

قبل از آن كه تلفن خود را براي تعمير گوشي موبايل، به تعميرگاه بسپاريد، سعي كنيد از اطلاعات مهم و محرمانه گوشي خود يك كپي تهيه كنيد. معمولا در روند تعمير گوشي موبايل، ممكن است برخي اطلاعات مهم مانند عكس ها، مدارك و برخي شماره تلفن هاي كاربر پاك شود ودسترسي دوباره له آن ها غيرممكن شود. كپي برداري و انتقال اين اطلاعات به كامپيوتر، لپ تاپ، رم يا فلش مي تواند آن ها را براي كاربر محفوظ نگه دارد.

پاك كردن اطلاعات محرمانه از روي گوشي هم چنين اطمينان خاطر كاربر از سوءاستفاده از آن ها را بالاتر مي برد.

تمامي اجزاء خارجي گوشي خود، مانند سيمكارت ها و حافظه خارجي رم و قاب محافظ گوشي را قبل از سپردن گوشي خود به تعميرگاه، از گوشي خارج كنيد.

بهتر است تعمير گوشي موبايل خود را به متخصص و تعميركاري حرفه اي در اين زمينه بسپاريد؛ زيرا در روند تعمير گوشي موبايل، انجام هرگونه اقدام غلط مي تواند خسارت هاي جبران ناپذيري براي شما ايجاد كند و تعيمر گوشي موبايل شما را به امري غيرممكن مبدل سازد.

در ميان برند و كمپاني هاي مختلف توليد گوشي موبايل در دنيا، گوشي هاي كمپاني اپل، يعني آيفون ها، از حساسيت ها و پيچيدگي هاي متعددي برخوردارند. سرويس و تعمير گوشي آيفون، به دليل همين پيچيدگي هاست كه از اهميت بالايي برخوردار است.

كاربران آيفون، علاوه بر مشكلات سخت افزاري و نرم افزاري كه ممكن است برايشان به وجود بيايد، بايد با انواع محدوديت ها و اختلالات ديگر در حوزه استفاده از آيفون آشنا باشند. به ياد داشتن اپل آيدي و آشنايي با سيستم عامل حرفه اي ios در گوشي هاي آيفون، فريز شدن هاي ناگهاني آيفون و شناخت علت مشكلات آنتن دهي در آيفون ها، از آن دسته از مشكلات رايجي است كه هر كاربر آيفون بايد آن را بداند و با نحوه ي برطرف شدن آن ها نيز آشنايي داشته باشد.

هزينه تعمير گوشي آيفون و قيمت قطعات و تجهيزات آيفون ها، نسبت به گوشي هاي كمپاني هاي ديگر، بالاتر است. چراكه قطعات اصلي و اوجينال اين برند براي تعمير گوشي هايش، تنها توسط يك شركت در چين براي كل جهان ساخته مي شود و كمياب بودن اين قطعات و تجهيزات منجر به بالا رفتن قيمت آن ها شده است.

براي تعمير گوشي آيفون خود حتما به متخصصان و كارشناسان تعمير سيستم عامل ios مراجعه كنيد تا روند عيب يابي تخصصي و تعميرات، مسير درستي را طي نمايند.

متخصصان تعمير گوشي موبايل با بهره گيري از دانش هاي زمينه اي در حوزه هاي نرم افزار، سخت افزار و سيستم عامل هاي موبايل، نخست به صورت تخصصي به عيب يابي گوشي شما پرداخته، سپس درباره ي روند و مراحل تعمير گوشي موبايل شما تصميم گيري مي كند و بعد از آن كه استراتژي تعمير را انتخاب كرد، با استفاده از ابزار و تجهيزات حرفه اي وتخصصي، به تعمير گوشي شما خواهد پرداخت.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ دى ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۲۴:۱۵ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی