دوربين
تكنولوژي

 دوري از فضاي جازي و قطع شدن اتصال به اينترنت، يكي از مشكلات غير قابل تحمل در عصر حاضر است. به محض آن كه اينترنتمان دجار مشكل مي شود، بايد به تعمير مودم بپردازيم تا مشكل آن برطرف شده و دوباره ما را به دنياي اطراف، اتصال دهند.

مودم ها دستگاه هاي واسط اتصال ما به اينترنت هستند كه اين روز ها در همه خانه وجود دارند؛ در واقع مودم اين روز ها به يكي از وسايل مهم و ضروري هر خانه تبديل شده است.

براي آن كه بدانيد مودم شما كار مي كند يا نه، بايد به چراغ هاي روي مودم دقت كنيد. سبز بودن چراغ اينترنت مودم نشان از سالم بودن مودم و اتصال به اينترنت دارد. در صورتي كه اين چراغ، خاموش است يا به رنگ قرمز (هشدار)، در آمده است، يعني اختلالي در اتصال به اينترنت داريد ه براي فهميدناين اختلال و تعمير مودم، بايد به تعميرگاه مراجعه كنيد.

متخصصان تعمير مودم در مراكز تخصصي، با عيب يابي مودم، ابتدا مشكل پيش آمده براي مودم را فهميده و سپس به تعمير آن مي پردازند. گاها برخي قطعات در مودم دچار آسيب مي شوند، اگر اين آسيب ها سطحي باشند، با تست و تعمير قطعه مودم تعمير مي شود؛ اما گاهي ممكن است مشكلي كه براي مودم پيش مي آيد، عميق تر باشد و براي بهبود قطعه نياز باشد تا قطعه اي تعويض شود و قطعه اي نو و اورجينال روي ساختمان مودم سوار شود، كه در اين صورت نيز مودم با تعويض قطعه قابل استفاده مي شود، فقط هزينه قطعه ي جديد نيز به هزينه تعمير مودم، افزوده مي شود.

تعمير پرينتر و اسكنر نيز مانند ديگر دستگاه هاي جانبي كامپيوتر به تخصص ها و مهارت هاي متعددي نيازمند است. در تعمير پرينتر و اسكنر توسط متخصص رعايت چند نكته الزامي است كه در زير به اختصار به برخي از آنها مي پردازيم:

تعمير پرينتر واسكنر خود را به دست متخصصي بسپاريد كه از قطعات اصلي و اورجينال تعمير، براي دستگاه شما استفاده مي كند. استفاده از قطعات تقلبي و فيك در طولاني مدت به دستگاه شما آسيب ئارد كرده و عمر مفيد و راندمان كاركرد دستگاه شما را پايين مي آورد.

ابزار و تجهيزات لازم براي تعمير پرينتر و اسكنر، يكي ديگر از نكات مهمي است كه بايد به آن توجه داشت. توجه داشته باشيد تعمير كار و متخصص تعمير پرينتر شما از ابزار خوب و حرفه اي استفاده كند تا پرينتر شما در حين تعمير، آسيب نبيند.

سعي كنيد پرينتر خود را هر چند وقت يكبار، به دست متخصص سرويس كنيد. با اين كار شما از بروز اختلالات جدي و عميق براي دستگاه خود جلوگيري كرده ايد. سرويس پرينتر و اسكنر در دوره هاي زماني متناوب، مثلا هر دوسال يك بار، عمر مفيد دستگاه شما را بالاتر برده و منجر به بهبود عملكرد پينتر براي شما مي شود.

ديجي بان آماده ارئه خدمات متعدد به شما در زمينه هاي سخت افزاري و نرم افزاري متعدد مي باشد. براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به سايت Digibaan.ir مراجعه كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ دى ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۱۲:۳۵ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی