دوربين
تكنولوژي

دوربين شيائومي

برند شيائومي برندي تازه در عرصه دوربين مدار بسته است و توانسته دوربين هاي بي نظير با كيفيت بالا در دنيا توليد كند . دوربين هاي شيائومي از قابليت هاي بالايي برخوردارند و اكثر آن ها دوربين بيسيم و تحت شبكه مي باشند . Xiaomi Yi Home Camera يكي از نمونه هاي عالي در برند شيائومي است كه تا به حال طرفداران زيادي داشته و توانسته در دنيا در اين مدت كوتاه اعتبار بسياري كسب كند . اين دوربين توسط تلفن همراه مديريت مي شود و مي توان از راه دور محيط را تحت كنترل گرفت و زير نظر داشت . Xiaomi Yi Home Camera  بيشتر براي مراقبت از كودك ، سالمند و حيوانات خانگي استفاده مي شود . يكي از قابليت هاي دوربين از لحاظ امنيتي اين است كه در صورت قطع شدن خط اينترنتي كه به آن متصل است مي تواند به خطوط ديگري كه براي آن در نظر گرفته ايد متصل شود .

برند دوربين شيائومي ، هر چند كه مدت كوتاهي است وارد بازار رقابت شده و توليد دوربين مدار بسته را آغاز كرده اما با اين وجود توانسته در جهان بهترين سيستم نظارتي را توليد و عرضه كند .

 دوربين مدار بسته وايرلس

دوربين مدار بسته بي سيم، جديد ترين و آخرين تكنولوژي انتقال داده در دوربين مداربسته xiaomi است كه صرفه جويي اقتصادي بسياري را در مواردي همچون سيم كشي برق، تصوير و فضاي ذخيره سازي به ارمغان آورده است. دوربين مداربسته بي سيم با كمك يك فرستنده ي راديويي داده اي ذخيره شده توسط لنز را به صورت صوت و تصوير به يك گيرنده راديويي مخابره مي كند. دوربين هاي مداربسته ي بي سيم اكثرا داراي يك سيستم براي منبع تغذيه و تامين برق دوربين هستند و بي سيم بودن آن ها بيشتر در جهت انتقال داده به گوشي موبايل و ديگر دستگاه تعريف شده است، بعضي از مدل هاي ديگر دوربين وايرلس از باتري جهت تامين انرژي خود استفاده مي كنند. برد ارسال تصاوير اين دوربين ها اگر فضا كاملا باز و يكدست باشد در حدود ۱۵۰ متر است اما در فضا هايي كه پيچيدگي هايي مانند ديواره هاي مختلف ، ستون ها و طبقات متعدد وجود دارد معمولا اين مقدار زير ۵۰ متر مي باشد .نصب دوربين در فضاهاي مختلف مي تواند در ميزان برد ارسال اطلاعات به صورت وايرلس تاثير بگذارد. به عنوان مثال برد وايرلس دوربين در ساختمان هاي بتني با ساختمان آهني با يكديگر متفاوت  است.

شما با مراجعه به سايت دوربين ماركت مي توانيد درباره خريد اين دوربين كمك بگيريد و اطلاعات بيشتري كسب كنيد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ دى ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۲۲:۵۸ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی