دوربين
تكنولوژي

اگر بيشتر از 5 ساعت در شبانه روز موبايل در دستتان است و به اصطلاح به گوشي خود اعتياد پيدا كرده ايد، پس ايجاد مشكل و تعمير گوشي موبايل برايتان خيلي مهم است. تعمير گوشي موبايل در مراكز تخصصي، به صورت خدمات حضوري، آنلاين و در محل به مشتريان ارائه مي شود كه در بين آن ها تعمير گوشي موبايل به صورت آنلاين از محبوبيت بيشتري برخوردار است؛ چرا كه در تعمير گوشي موبايل انلاين، علاوه بر آن كه نيازي به مراجعه به تعمير گاه نيست، بلكه موبايل به دست خود مشتري و از طريق مشاوره هاي كارشناس تعمير شده و منجر به يادگيري مشتري مي شود، كه اين امر براي كاربران بسيار جذاب و داراي محبوبيت است.

از نظر سرعت تعمير گوشي موبايل، خدمات تعميرات در محل نيز براي مشتريان داراي محبوبيت است. تعمير گوشي موبايل در محل و با حضور مشتري، در كوتاه ترين زمان ممكن توسط متخصص انجام مي شود؛ اما اگر اختلال گوشي عميق باشد و تعمير گوشي موبايل نياز به پردازش بيشتر و يا تعويض قطعه داشته باشد، تعميركار آن را با خود به تعميرگاه برده و پس از اعمال تعمير، گوشي را به مشتري تحويل مي دهد.

دقت كنيد قبل از سپردن گوشي خود به تعميرگاه، براي تعمير گوشي موبايل، اطلاعات محرمانه و مهم خود را از تلفن به كامپيوتر با لپ تاپ خود انتقال دهيد؛ با اين كار هم نگراني هاي خود درباره ي سرقت اطلاعات توسط غيرحرفه اي ها را برطرف نموده ايد و هم در صورتي كه در فرايند تعمير گوشي موبايل، بوت شدن گوشي و پاك شدن اطلاعات و برنامه ها ضرورت داشته باشد، محتواي ور نيز خود را از دست نمي دهيد.

تعمير گوشي موبايل به خصوص تعمير گوشي آيفون داراي حساسيت هاي زيادي است كه تخصص هاي ويژه اي را مي طلبد. تخصص هايي كه خود نيازمند تسلط كامل به بخش هاي سخت افزاري و نرم افزاري گوشي و سيستم عامل آن است. سيستم عامل ها به طور كلي كنترل همه ي بخش هاي موبايل اعم از نرم افزاري و سخت افزاري را بر عهده دارند.

 سيستم عامل تلفن هاي همراه، در برند ها و كمپاني هاي مختلف، متفاوت است. سيستم عامل گوشي هاي آيفون ios، سيستم عامل گوشي هاي سامسونگ و هواوي android و سيستم عامل گوشي هاي شيائومي miui است. هر يك از سيستم عامل هاي ياد شده داراي تنظيمات و پيچيدگي هاي خاصي هستند كه متخصصان و برنامه نويسان موبايل بر آن ها تسلط داشته و نحوه ي عيب يابي و تعمير ان ها را مي دانند.

سيستم عامل ios، كه منحصرا روي محصولات كمپاني اپل فعال است، نسبت به ساير سيستم عامل ها امكانات و امنيت بالاتري دارد. تعمير گوشي آيفون در بخش هاي نرم افزاري آن نيازمند تخصص و شناخت كافي از سيستم عامل ios است. متخصصان تعمير گوشي آيفون، با شناخت كافي از اين سيستم عامل، به عيب يابي آيفون پرداخته و منشا نقص آن را بررسي مي كنند. پس از آگاهي از علت اختلال به وجود آمده، متخصص تعمير گوشي آيفون، استراتژي تعمير موبايل را براي خود تدوين كرده و با استفاده از ابزار و تجهيزات مورد نياز، به تعمير گوشي موبايل مي پردازد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ دى ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۳۲:۳۰ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی