دوربين
تكنولوژي

مودم ها دستگاه هاي واسط اتصال كامپيوتر، لپ تاپ و موبايل به اينترنت هستند. امروزه كاربرد مودم ها در زندگي به حدي بالا رفته است، كه در صورت مشاهده ي خرابي در آن ها تعمير مودم ADSL به يكي از دغدغه هاي اصلي برايمان تبديل مي شود.

مودم ها به دلايل مختلفي دچار اختلال مي شوند. از جمله رايج ترين دلايل خرابي مودم ها مي توان به روشن خاموش شدن چراغ اينترنت در مودم ها يا روشن نشدن آن ها به طور كلي اشاره كرد. همانطور كه مي دانيد خاموش بودن چراغ اينترنت مودم ها، نشان از فقدان اينترنت در آن هاست؛ يعني در صورت بروز اين مشكل، به طور كلي نمي توان از مودم استفاده اي نمود زيرا اينترنت آن كار نمي كند. براي عيب يابي علت وقوع اين مشكل و برطرف كردن آن، بايد مودم را به مراكز تخصصي تعمير مودم ADSL ببريد. كرشاسان و متخصصان تعمير مودم  ADSL در اين مراكزمودم شما را علت يابي كرده و به تعمير آن خواهند پرداخت.

تعميرات پرينتر به نوع و برند آن وابسته است؛ به عنوان مثال استراتژي و شيوه تعمير پرينتر هاي ليزري با پرينتر هاي جوهرافشان با يكديگر متفاوت است و تخصص هاي متفاوتي را مي طلبد. براي انجام تعميرات پرينتر و سرويس و شارژ كارتريج آن، بايد به متخصص تعميرات پرينتر مراجعه كنيد. متخصص تعميرات پرينتر با همه ي قسمت هاي نرم افزاري و سخت افزاري آن شناخت كافي دارد و با بهره گيري از دانش هاي تخصصي خود در اين زمينه، به عيب يابي و تعميرات پرينتر شما خواهد پرداخت. عيب يابي معمولا با تست عملكرد قطعات تشكيل دهنده پرينتر همراه است.

شناخت تمامي اقسام تشكيل دهنده ي پرينتر و جزئيات آن، در عمل عيب يابي به متخصص تعميرات پرينتر كمك بسياري مي كند. لذا در تعمير پرينتر، شناخت تمامي قسمت هاي سخت افزاري و نرم افزاري و قطعات تشكيل دهنده پرينتر، از اساسي ترين مسائلي است كه تعميركار و متخصص سرويس و تعميرات پرينتر بايد آن ها را بداند.

كندي عملكرد چاپ و پرينت در پرينتر، كمرنگي چاپ يا چروكي كاغذ در نتايج پرينت، و ضعف در خروجي چاپ علي رغم شارژ كامل كارتريج پرينتر از جمله مشكلاتي كه مشتريان تعمير پرينتر هنگام مراجعه به تعميرگاه بيان مي كنند.

از آن جايي كه حمل پرينتر تا تعمير گاه براي برخي مشكل است، خدمات تعميرات پرينتر در محل به كمك آن ها آمده است. خدمات تعمير پرينتر در محل، با حضور مشتري انجام مي گيرد. تعميركار تمامي ابزار و تجهيزات لازم براي تعمير پرينتر را همراه خود به محل مشتري مي برد و با بررسي دستگاه پرينتر و عيب يابي تخصصي اختلال به وجود آمده، درباره ي تعميرات پرينتر تصميم گيري مي كند. در خدمات تعميرات پرينتر در محل، اگر پرينتر قابل تعمير و رفع اختلال باشد، تعميركار آن را تعمير مي كند، اما اگر اختلال به وجود آمده براي پرينتر عميق باشد و يا براي تعمير آن به تعويض قطعه نياز باشد، تعميركار آن را به تعمير گاه برده و پس از تعمير و اتصال قطعه ي جديد و تست عملكرد آن، پرينتر را به مشتري باز مي گرداند.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ دى ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۴۰:۳۷ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی