دوربين
تكنولوژي

تعميرات موبايل در اثر وقوع مشكلات مختلفي صورت مي گيرد. مشكلات رايجي كه ممكن است روزي براي هر موبايلي پيش بيايد. شكستن صفحه نمايش و لنز دوربين موبايل در اثر افتادن، پرتاپ يا ضربه ديدگي، تحليل عملكرد در باتري موبايل (كند شارژ شدن باتري يا سرعت بالا در خالي شدن بتري گوشي)، اختلال در هارد يا سوختن آن در اثر ضربه خوردگي، آب خوردگي يا استفاده از شارژر هاي غير استاندارد از جمله اختلالات رايجي است كه براي هر موبايلي ممكن است اتفاق بيفتد.

در صورت آسيب ديدگي هر يك از قطعات و نرم افزار هاي گوشي موبايل، تعميرات موبايل اهميت مي يابد و رفع آن معضل بايد هر چه سريع تر صورت گيرد.

اگر هارد موبايل به هر دليلي بسوزد، بايد تعويض شود و احتمال خيلي كمي براي تعمير و بازدهي مجدد آن وجود دارد. در تعويض هارد و استفاده از هارد جديد، حتما از هارد هاي اصل و اورجينال و تجهيز شده توسط همان كمپاني استفاده كنيد. چرا كه استفاده از قطعات فيك ممكن است آسيب هاي جبران ناپذيري به موبايل شما وارد كند. تجهيزات و قطعات اصل و اورجينال علاوه بر بهبود كاركرد گوشي موبايل شما، در بالا بردن عمر مفيد آن نيز موثر است.

تعميرات موبايل بسته به برند و سيستم عاملي كه با آن كار مي كنند، پيچيدگي هاي خاص خود را دارد. سيستم عامل اندرويد، ios، ويندوزفون، miui و ... از جمله سيستم عامل هاي معروف گوشي هاي تلفن هستند كه در ميان آن ها سيستم عامل ios، سيستم عامل گوشي هاي كمپاني هاي اپل، از پيچيدگي هاي تخصصي بيشتري برخوردار است. به همين دليل است كه تعميرات آيفون، نيازمند تخصص و مهارت هاي بيشتري است.

تعميرات موبايل به ويژه تعميرات آيفون نيازمند متخصص هاي كارآمد وحرفه اي است كه با تجهيزات مورد نياز، به عيب يابي تخصصي محصول پرداخته و پس از تشخيص و تصميم گيري درباره ي تعمير آن، به تعميرات موبايل بپردازند. در صورتي كه فرايند عيب يابي محصول، به درستي صورت گيرد، استراتژي و تعميرات آيفون نيز مسير درستي را مي پيمايد و به بهبود عملكرد تلفن همراه كمك بسياري مي كند.

به دليل وجود تحريم ها و محدوديت هاي اپل در كشور ما، مسئله سرويس و تعميرات آيفون از ديگر برند هاي گوشي موبايل مهم تر و ضروري تر است. در هنگام خريد آيفون، براي راه اندازي و سرويس آن، حتما به متخصص و كارشناسان مسلط به سيستم عامل ios مراجعه كنيد و سعي كنيد حتي الامكان نحوه كار با آن را از او بياموزيد؛ چرا كه كار با آيفون ها و سيستم عامل ios، به سادگي كار با ساير سيستم عامل ها نيست. به همان ميزان كه شروع كار با اين سيستم عامل براي كاربران آن مشكل است؛ دل كندن از آيفون نيز به هنگام نياز به تعميرات آيفون، براي آن ها سخت است به گونه اي كه شايد زياد شنيده باشيد كه آيفون داران، پس از مدتي استفاده از آيفون و محصولات اپل، ديگر دوست ندارند با گوشي هاي غير آيفون كار كنند؛ اين شاهدي بر آن است كه استفاده از آيفون، در حين سختي، شيرين است.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۰۲:۴۶ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی