دوربين
تكنولوژي

محصولات نظارتي

ردياب خودرو چيست؟

ردياب خودرو يكي از بهترين قطعات جانبي مي ‌باشد كه افراد مي ‌توانند با نصب آن بر روي خودرو خود از قابليت ‌هاي منحصر به فرد اين دستگاه استفاده نمايند. از وظايف ردياب خودرو دريافت مشخصات حركتي خودرو و ارسال آن به يك سرور مي ‌باشد. لذا در اكثر نمونه ها ردياب خودرو براي ارسال اطلاعات از سيستم ‌هاي جي پي آر اس (GPRS) استفاده مي ‌نمايند. گفتني است در اين ردياب ‌ها مكاني براي قرار دادن سيم كارت وجود دارد تا با استفاده از آن ارتباط جي پي آر اس ماشين امكان ‌پذير شود. انواع ردياب خودرو با كيفيت و با قيمت مناسب معمولا براي زمان ‌هايي كه ماشين مفقود شده و يا به سرقت رفته است استفاده مي ‌شود. لازم به ذكر است ردياب خودرو داراي ويژگي ‌هاي منحصر به فرد ديگري مي ‌باشد، كه در ادامه متن به آن ها خواهيم پرداخت. شما بري استعلام از قيمت gps خودرو مي توانيد با مشاوران ما تماس حاصل فرماييد.

دزدگير اماكن

به‌طوركلي برخي از نكاتي كه در خريد دزدگير منزل بايد به آن توجه داشت عبارت‌اند از:

. توجه به مكان مورد نصب

 اولين نكته‌اي كه در خريد دزدگير اماكن بايد به آن توجه داشت مكان موردنظر مي‌باشد. شما بايد مدل دزدگير را با توجه به محيط مورد استفاده انتخاب نماييد. براي محيط‌هايي كه امكان سيم‌كشي وجود ندارد، حتماً دزدگيرهاي بي‌سيم را خريداري كنيد.

. مدل دزدگير

 يكي ديگر از نكاتي كه هنگام خريد دزدگير اماكن بايد به آن توجه داشت، مدل دزدگير است. براي محيط‌هايي كه به امنيت بيشتري نياز دارند و به عبارتي بيشتر در معرض سرقت هستند، بهتر است سيستم‌هاي حرفه‌اي مانند سيم‌كارتي و تلفن كننده را انتخاب كنيد تا سريع‌تر از اعلام سرقت مطلع شويد.

. مارك لوازم جانبي دزدگير

 معمولاً اجزاء سيستم دزدگيرها به‌صورت جداگانه به فروش مي‌رسد، جنس و مدل اين لوازم نيز بسيار داراي اهميت است. بهتر است هزينه كافي براي خريد سنسور، چشمي، آژير و… را در نظر بگيريد و برندهاي معتبر را خريداري كنيد تا اختلالي در كاركرد دزدگير به وجود نيايد.

دوربين ۳۶۰ درجه شيائومي ۱۰۸۰P مدل MJSXJ05CM

اهميت به آسايش و آرامش و فراهم كردن راحتي هر چه بيشتر كاربران، همواره از الويت هاي شيائومي بوده و در همين راستا نيز، اين كمپاني مدت هاست فعاليت خود را در حوزه توليد انواع دوربين هاي تحت شبكه و نظارتي آغاز نموده و بازه متنوعي از دوربين ها با قابليت هاي متفاوت و كيفيت تصوير هاي مختلف را در  اختيار كاربران خود مي گذارد. يكي از اين دوربين ها كه اين بار قصد معرفي آن را داريم، دوربين مداربسته شيائومي است كه در فراهم نمودن آرامش خيال، شما را همراهي مي كند.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۱۹:۱۶ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی