دوربين
تكنولوژي

يكي از انواع خدمات تعميرات سخت افزاري، تعمير موبايل در محل و تعمير لپ تاپ در محل مي باشد. اين روش كه از سوي مشتريان بسيار محبوب است، عبارت است از تعمير تخصصي موبايل، لپ تاپ و يا سخت افزار ها، در محل و حضور مشتري مي باشد. محبوبيت بالاي اين روش در ميان مشتريان باعث شده است تا مراكز و تعميرگاه هاي بسياري اين روش را در ميان روش هاي تعميري خود به مشتريان عرضه كنند.

در تعمير موبايل در محل و تعمير لپ تاپ در محل مشتري با تماس به كارشناس تعمير، مشكل گوشي يا لپ تاپ خود را براي او مطرح مي كند و از او مي خواهد تا در زماني مناسب به محل گفته شده توسط مشتري، براي تعمير مراجعه كند. سپس كارشناس به همراه ابزار و تجهيزات مورد نياز خود، به مكان مورد نظر رفته و به تعمير موبايل يا تعمير لپ تاپ در محل مي پردازد.

در اين روش تعمير نيز كارشناس پس از حضور در محل مشتري، ابتدا سعي در عيب يابي محصول نموده و پس از يافتن بخشي كه دچار اختلال شده است، با ابزار و تجهيزات مورد نياز خود به تعمير موبايل يا لپ تاپ مي پردازد. اگر قطعه اي كه دچار مشكل شده است، نياز به تعمير يا تعويض داشته باشد، كارشناس آن را جدا نموده و با خود مي برد؛ و پس از تعمير قطعه يا تعويض آن، در زماني ديگر، براي اتصال به موبايل يا لپ تاپ به محل مورد نظر مراجعه مي كند.

سرعت تعمير موبايل در محل و تعمير لپ تاپ در محل مشتري، نسبت به بردن موبايل و لپ تاپ به تعميرگاه بالاتر بوده و ديگر نيازي به دور ماندن از لپ تاپ، موبايل و فضاي مجازي وجود ندارد. كليت روند تعمير موبايل در تعميرگاه با تعمير موبايل در محل تفاوت چنداني ندارد و چه بسا مزيت ها و كيفيت آن از بردن به تعميرگاه بيشتر باشد.

مزيت اين امر در اين است كه تعميرات زير نظر خود مشتري صورت گرفته و امكان سرقت اطلاعات و قطعات سالم موبايل و لپ تاپ در آن وجود ندارد. هم چنين در اين روش ديگر نيازي به حمل لپ تاپ  و لوازم جانبي آن تا محل تعمير گاه نبوده و ازين حيث نيز براي مشتريان آسان و سودبخش مي باشد.

تعمير موبايل و لپ تاپ و قطعه هاي سخت افزاري آن ها، به مهارت هاي مخصوص خود وابسته است كه تنها متخصصان مهندسي سخت افزار با بهره مندي از آن ها مي توانند به تعميرات موبايل و لپ تاپ بپردازند؛ لذا بهتر است سعي شود تعميراتت سخت افزاري به هيچ وجه به دست غير متخصصان نيفتد.

با توجه به شرايط كرونايي حاكم بر جهان و اهميت رعايت بهداشت، تعمير لپ تاپ در محل و تعمير موبايل در محل، بدون نياز به بردن آن ها به تعميرگاه، طرفداران بيشتري پيدا كرد و نگراني هاي مشتريان در خصوص بهداشت دستگاه خود را از بين برد.

ديجي بان با ارائه خدمات نوين تعمير موبايل و لپ تاپ در محل، پذيراي مشتريان عزيز براي رفع اختلالات نرم افزاري و سخت افزاري شماست. براي كسب اطلاعات بيشتر، آگاهي از خدمات و ارتباط با كارشناسان با digibaan.ir/ در ارتباط باشيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۰۵:۴۷ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی