دوربين
تكنولوژي

دوربين لامپي

نصب دوربين لامپي بسيار آسان است و  نياز به دانش فني نداشته و بدون سيم كشي برق راه اندازي مي شود . برق اين دوربين ها از طريق سرپيچ لامپ تامين مي شود و نياز به دستگاه جداگانه براي ضبط تصاوير وجود ندارد . نصب همه مدل هاي دوربين هاي مدار بسته لامپي يكسان مي باشد .

ابتدا لازم است كه كارت حافظه را درون دوربين قرار داده و برق دوربين را روشن كنيد. نرم افزار اندرويد يا اپل دوربين را دانلود و در تلفن همراه خود نصب كنيد و با استفاده از مودم به دوربين متصل شويد و مراحل نصب را در اپليكيشن اندرويد يا اي او اس تكميل كنيد . با اين كار  در هر جايي از جهان كه هستيد با استفاده از اينترنت تصاوير محل مورد نظر را دريافت كنيد .

دوربين شيائومي

لازم است كه دكمه reset بر روي دوربين شيائومي را فشار دهيد. پس از آن صدايي را از اسپيكر خواهيد شنيد كه به شما مي گويد چكار بايد انجام دهيد. بر روي اپليكيشن دوربين را جهت اضافه كردن انتخاب كنيد. Mi Home Security camera 360 را از ليست انتخاب و دستورالعمل ها را دنبال كنيد.

فرآيند تنظيمات با يك روش منحصر به فرد كار مي كنند و لازم است كه جزئياتي مانند شماره اكانت MI، نام كاربري، كلمه عبور، نام شبكه wifi وپسورد آن را از طريق كد QR كه بر روي اپليكيشن در طول فرآيند نصب توليد مي شود ارسال كنيد. اين كد QR لازم است كه به دوربين نشان داده شود تا دوربين به صورت خودكار خودش را با شبكه و اكانت تنظيم كند. پس از انجام مراحل فوق اپليكيشن با دوربين هماهنگ مي شود و اين امكان را مي دهد كه تنظيمات ساير ويژگي هاي دوربين و به روز رساني Firmware را انجام دهيد.

براي خريد دوربين مدار بسته و اطلاع از قيمت دوربين ها مي توانيد به سايت دوربين ماركت مراجعه فرماييد .

 

 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۰۱:۵۶ ] [ امير ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی